Seminarii gratuite dedicate tehnicilor de Search Engine Optimization
Lumea SEO PPC, proiect rezultat in urma fuziunii dintre SEO World Coffee si Click Planners, anunta lansarea unei serii de seminarii gratuite dedicate tehnicilor de Search Engine Optimization (optimizare pentru motoarele de căutare) si publicitatii Pay Per Click (plata pentru fiecare click).
Din ce in ce mai multi oameni cauta sa inteleaga cum sa se promoveze eficient pe Internet si fratele mai mare al optimizarii pentru motoare de cautare este incontestabil marketingul orientat pe cuvinte cheie platite per click in cadrul motoarelor de cautare si in alte retele.
Fuziunea Click Planners cu SEO World Coffee era o necesitate a pietei romanesti. Evenimentul a fost pozitionat astfel ca suport pentru un grup mai mare de participanti interesati.
Ionut Munteanu1, online marketing manager Republika
* Lista evenimentelor mediului online romanesc este disponibila pe evenimente.NET!
Editia pilot a seriei are ca tema SEO si retelele sociale si va avea loc marti, 12 ianuarie 2010, la Orange Concept Store, Calea Victoriei, nr. 41, București, intre orele 9:15 și 11:30. Intrarea este libera.
Pentru contact si inscrieri va puteti adresa prin email, la presa@lumeaseoppc.ro, sau la telefonul 0743.41.00.26.
* vezi comunicatul de presa.
Trimite prin email.
Despre autorul articolului
Comentarii
59 Responses to “Seminarii gratuite dedicate tehnicilor de Search Engine Optimization”
Leave a Reply
Citeste pe acceasi tema




January 8th, 2010 at 6:54 am
Seminarii gratuite dedicate tehnicilor de Search Engine Optimization http://sp2.ro/45a1ed (refresh.ro)
via uberVU
January 8th, 2010 at 6:59 am
RT @eCostin: Seminarii gratuite dedicate tehnicilor de Search Engine Optimization http://sp2.ro/45a1ed (refresh.ro)
via uberVU
January 8th, 2010 at 7:00 am
RT: @ltaloi: RT @eCostin: Seminarii gratuite dedicate tehnicilor de Search Engine Optimization http://sp2.ro/45a1ed (refresh.ro)
via uberVU
January 8th, 2010 at 7:05 am
RT: @ltaloi: RT @eCostin: Seminarii gratuite dedicate tehnicilor de Search Engine Optimization http://sp2.ro/45a1ed (refresh.ro)
via uberVU
January 8th, 2010 at 7:32 am
RT @eCostin: Seminarii gratuite dedicate tehnicilor de Search Engine Optimization http://sp2.ro/45a1ed (refresh.ro)
via uberVU
January 8th, 2010 at 7:47 am
RT @iyli: RT @eCostin: Seminarii gratuite dedicate tehnicilor de Search Engine Optimization http://sp2.ro/45a1ed (refresh.ro)
via uberVU
January 8th, 2010 at 8:38 am
V-a spus cineva ca parerea voastra conteaza? E adevarat pe refresh.ro http://alturl.com/3k3n (*despre Lumea Seo PPc la Bucuresti)
via uberVU
January 8th, 2010 at 9:40 am
Atata timp cat voi nu aveti situri in top in domeniul vostru puteti da cate lectii vreti, ca tot varza sunteti. Ce exemplu sunteti in ochii celor carora le predati “lectii de SEO” cand voi sunteti varza ?
January 8th, 2010 at 9:46 am
Atata timp cat intrebarea vine din partea unui anonim si nu aduce nici macar un argument…
January 8th, 2010 at 10:06 am
1. Optimizarea pentru motoare de cautare este in proces de durata, siteul lumeaseoppc.ro este in top pentru cautari specifice insa datorita vechimii (ESTE FOARTE NOU) nu a avut timp sa se pozitioneze pe o gama mai larga de cuvinte cheie.
2. Este o mare diferenta pe plan profesional intre “a fi cel mai bun / cei mai buni” sau “a face treaba buna, peste asteptari sau foarte buna”. Scopul este sa educam piata, cat vom putea aducand profesionisti in domeniu si oferind know-how-ul si experienta noastra dobandita pana acum.
3. @neincrezator te astept la eveniment si oricand sa adaugi un refferel link catre siteul nostru pentru a rezolva problema pozitionarii in Serp-uri. @ecostin multumesc si te astept si pe tine cand timpul iti permite (chiar si ca speaker)
January 8th, 2010 at 10:23 am
Seminarii gratuite dedicate tehnicilor de Search Engine Optimization http://sp2.ro/45a1ed (refresh.ro)
via uberVU
January 8th, 2010 at 10:23 am
Seminarii gratuite dedicate tehnicilor de Search Engine Optimization http://sp2.ro/45a1ed (refresh.ro)
January 8th, 2010 at 10:25 am
RT @stmurgeanu: Seminarii gratuite dedicate tehnicilor de Search Engine Optimization http://sp2.ro/45a1ed (refresh.ro)
via uberVU
January 8th, 2010 at 10:25 am
RT @stmurgeanu: Seminarii gratuite dedicate tehnicilor de Search Engine Optimization http://sp2.ro/45a1ed (refresh.ro)
January 8th, 2010 at 10:27 am
Cand spui educarea pietei te referi la educarea viitorilor profesionisti sau la educarea viitorilor clienti? Fiecare necesita abordari diferite, iar din punctul meu de vedere intai trebuie generata o cerere pe piata de astfel de servicii care la randul ei sa necesite mai multe persoane cu expertiza.
January 8th, 2010 at 10:34 am
In Lumea Seo PPC se va discuta despre Seo, campanii PPC in motorul de cautare Google si in alte retele si sisteme, vor exista studii de caz si exercitii de optimizare live.
Consideram ca obiectiv atingerea nivelul general de cunostinte pentru acest domeniu, “trezirea interesului” pentru aceaste arme de marketing online iar acest nivel este comun si pentru viitorii clienti si pentru viitorii profesionisti.
Pentru aprofundarea cunostintelor vom orienta grupurile specifice catre educatie mai avansata.
January 8th, 2010 at 10:47 am
Seminarul dedicat tehnicilor SEO-PPC, maine la Orange Concept Store de la 9 – 11 http://sp2.ro/3b6242 intrare moca (via @refresh.ro )
via uberVU
January 8th, 2010 at 10:48 am
Seminarul dedicat tehnicilor SEO-PPC, Orange Concept Store (12.01.10 de la 9 – 11 http://sp2.ro/3b6242 intrare moca (via @refresh.ro )
via uberVU
January 8th, 2010 at 11:19 am
RT @SimonaBogdan: RT @stmurgeanu: Seminarii gratuite dedicate tehnicilor de Search Engine Optimization http://sp2.ro/45a1ed (refresh.ro)
via uberVU
January 8th, 2010 at 11:19 am
RT @SimonaBogdan: RT @stmurgeanu: Seminarii gratuite dedicate tehnicilor de Search Engine Optimization http://sp2.ro/45a1ed (refresh.ro)
January 8th, 2010 at 12:26 pm
Ce înțelegi prin “voi”?
Hai să încerc eu să împart lucrurile:
a. “Voi” pot fi organizatorii – ești de acord cu mine că nu contează dacă avem site-uri în top sau nu? Tu nu vii la întâlnire pentru organizatori, vii pentru vorbitori și pentru restul participanților;
b. “Voi” pot fi participanții – sunt două aspecte aici: pe de o parte ei nu ar trebui să aibă site-uri în top, pentru că vin să învețe, iar pe de altă parte te invit pe site să te uiți în sidebar și să vezi că unii dintre participanții pe care îi așteptăm au site-uri de top (gsp.ro, de exemplu);
c. “Voi” pot fi speaker-ii – la fiecare ediție încercăm să aducem speaker-i noi, care să fie profesioniști în domeniul lor; Uită-te aici:
http://seoworldcoffee.wordpress.com/
și o să vezi lista cu toți speaker-ii de anul trecut; Dacă vrei un rezultat concret, Adriana CEAUȘESCU a avut mai multe prezentări la noi și e pe locul #1 la Google după căutarea [usi], la google.ro:
http://www.google.ro/search?hl=ro&q=usi&num=10
Ți-am răspuns la întrebare?
January 8th, 2010 at 12:38 pm
Dar ce, situl asta lumeaseoppc. ro este primul site optimizat de voi ? Pana acum v-ati oferit serviciile prin intermediul unui site propriu imunteanu.com inregistrat in ianuarie 2008. In cautari pe cuvinte din domeniul optimizarii nu apare nicaieri. Un sfat prietenesc : daca doriti clienti nu creati asa-zise reuniuni seo in care debitati tot felul de tampenii. Induceti lumea in eroare si le pierdeti timpul unor oameni care pot invata si singuri din siturile expertilor renumiti si cu rezultate.
January 8th, 2010 at 1:03 pm
Nu înțeleg de ce ar trebui organziatorii să aibă habar de SEO.
Un organizator din Africa, cu meseria de bază pescar, e un organizator foarte bun dacă:
a. Promovează evenimentul;
b. Aduce speakeri buni;
c. Obține locație;
d. Respectă programul;
Cam asta e tot.
La întâlnirea de marți prezentarea pentru avansați și un studiu de caz sunt ținute de Mihai DUMITRU.
Mai e un studiu de caz ad-hoc, pe o problemă a unor participanți.
Eu și Ionuț avem fiecare o prezentare, dar împreună nu avem nici 50% din timpul întâlnirii.
Repet – ce importanță are dacă organizatorul e din Africa și se ocupă de pescuit? Rolul lui e să fie organizator, să aducă lucrurile la un loc – vorbitori și oameni – și să găsească locul ăla. Atât. Rolul lui nu e să fie #1 la Google după “SEO”.
Referitor la afirmația “Induceti lumea in eroare si le pierdeti timpul unor oameni care pot invata si singuri”, te invit să citești acest mesaj:
http://seoworldcoffee.wordpress.com/testimoniale/
și să îmi spui ce părere ai.
Ți-am răspuns la întrebare?
January 8th, 2010 at 1:06 pm
Și încă un argument: intră te rog pe
http://seoworldcoffee.wordpress.com/cine-a-venit-la-noi/
și observă dacă la întâlnirile noastre oamenii au obiceiul să revină sau nu. Dacă au obiceiul să revină, cred totuși că facem o treabă bună.
January 8th, 2010 at 2:59 pm
@neincrezator Hai sa nu mai facem nimic si sa ne uitam unii la altii, poate asa se optimizeaza website-urile mai bine sau poate asa reusim sa mai educam piata !
January 8th, 2010 at 8:33 pm
Seminarii gratuite de SEO – http://refresh.ro/2010/01/seminarii-gratuite-dedicate-tehnicilor-de-search-engine-optimization/
via uberVU
January 8th, 2010 at 8:33 pm
Seminarii gratuite de SEO – http://refresh.ro/2010/01/seminarii-gratuite-dedicate-tehnicilor-de-search-engine-optimization/
January 8th, 2010 at 10:40 pm
Lectii gratuite despre SEO/PPC, adica sa spunem deja ce stim cu totii. Si astfel mai multi “experti” vor spama si mai mult peisajul romanesc. Grrrreat!
January 8th, 2010 at 10:49 pm
Bre, nu vreu sa fiu rau, dar ce treaba au retelele sociale cu SEO/PPC. Ori e laie, ori e balaie?
In rest, nu comentez, astfel de seminarii pot fi utile, insa sa fim seriosi:
1. nici un om bun pe domeniul asta nu isi va dezvalui secretele moca unor necunoscuti.
2. teoria e simpla, practica insa omoara pe multi in domeniul asta.
just my 2 cents
January 9th, 2010 at 7:27 am
RT @eCostin Seminarii gratuite dedicate tehnicilor de Search Engine Optimization http://sp2.ro/45a1ed (refresh.ro)
via uberVU
January 9th, 2010 at 7:28 am
RT @eCostin Seminarii gratuite dedicate tehnicilor de Search Engine Optimization http://sp2.ro/45a1ed (refresh.ro)
via uberVU
January 9th, 2010 at 7:28 am
RT @eCostin Seminarii gratuite dedicate tehnicilor de Search Engine Optimization http://sp2.ro/45a1ed (refresh.ro)
January 9th, 2010 at 7:32 am
RT @imunteanu: RT @eCostin Seminarii gratuite dedicate tehnicilor de Search Engine Optimization http://sp2.ro/45a1ed (refresh.ro)
via uberVU
January 9th, 2010 at 7:32 am
RT @imunteanu: RT @eCostin Seminarii gratuite dedicate tehnicilor de Search Engine Optimization http://sp2.ro/45a1ed (refresh.ro)
January 9th, 2010 at 7:32 am
Te-ai uitat pe clipurile de la edițiile anterioare? Le găsești aici:
http://seoworldcoffee.wordpress.com/
January 9th, 2010 at 7:36 am
Ce treaba au retelele sociale cu SEO/PPC?
Știi despre “Social media optimization”?
http://en.wikipedia.org/wiki/Social_media_optimization
Ca să îți răspund la întrebare: scopul SEO este să aducă vizitatori. Poți folosi rețelele sociale pentru a atrage vizitatori. Prin urmare, rețlele sociale pot fi o “armă” SEO.
January 9th, 2010 at 9:21 am
Totodata PPC Advertising are ca medii support retele sociale, site-uri de video-sharing si mii de alte siteuri partenere ale regiilor media, partenere Google, Etarget, etc.
Daca ai vazut reclama pe Facebook, Neogen, Hi5 si ai dat click inseamna ca ai invatat deja ca exista legatura intre PPC si retele sociale.
Te asteptm la eveniment sa inveti mai multe!
January 9th, 2010 at 10:08 am
Nu intram in detalii legate de acronime si da, stiu foarte despre ce vorbesc. Insa SEO (as in Search Engine Optimization), nu are nici o treaba cu Social Media. Daca acest curs/seminar este destinat incepatorilor, nu ai vrea sa ii confuzezi, nu?
January 9th, 2010 at 11:13 am
Ai dreptate, nu dorim să încurcăm începătorii.
SEO, definit strict, nu înseamnă rețelele sociale. De acord.
Dar dacă pentru a face SEO am nevoie de trafic, iar pentru a face trafic e bine să fii prezent pe rețelele sociale, putem include social media ca o metodă prin care obțin beneficii SEO.
Cine e activ pe rețelele sociale. Optim e să fie chiar clientul. Nu e el? De obicei, sarcina cade pe persoana care face SEO, în capul lui se sparg oalele.
Așa că:
a. Fie îți înveți clientul să fie activ pe rețelele sociale
b. Fie ești tu prezent pentru clientul tău pe rețele sociale,
tot ai nevoie (ca SEO) să ai habar despre rețelele sociale.
E o abilitate obligatorie.
January 9th, 2010 at 11:16 am
Încă ceva: rețele sociale = (de multe ori) linkuri;
SEO = (în proporție însemnată) linkuri;
Rețelele sociale sunt o soluție SEO de a obține linkuri. Unele din ele sunt nofollow, unele sunt tinyurl-uite :) , dar toate sunt importante, măcar pentru trafic.
În anul 2010 nu îți poți permite să ignori rețelele sociale ca metodă de linkbuilding (SEO pur).
January 9th, 2010 at 2:04 pm
Discutie despre SEO :-) http://sp2.ro/d54c38
via uberVU
January 9th, 2010 at 2:05 pm
Discutie despre SEO :-) http://sp2.ro/d54c38: Discutie despre SEO :-) http://sp2.ro/d54c38 http://bit.ly/5QivO1
via uberVU
January 9th, 2010 at 2:08 pm
RT: @eCostin: Discutie despre SEO :-) http://sp2.ro/d54c38
via uberVU
January 9th, 2010 at 5:34 pm
Deja ma doare un pic capul de la atata SEO, SEM, PPC, SMO, RAR, CTC, MCTL ETC.
Intre SEO si social media e aceeasi legatura ca intre viral marketing si SEO, press release si SEO etc. In ideea ca fiecare dintre acestea poate crea un buzz care sa se concretizeze intre ceva link-uri. Si un soarece in magazin are legatura cu SEO pentru ca cineva il filmeaza, zoso il afiseaza pe blog si se obtin niste link-uri.
Intrebarea e: prezentarile vor trece de nivelul “fa-ti un cont, vorbeste cu lumea pe acolo si roaga-te sa iti puna cineva un link”?
P.S.: “Lumea SEO PPC” suna foarte… mmm… neexcitant. :)
January 9th, 2010 at 6:37 pm
O să poți vedea prezentările online.
January 10th, 2010 at 1:17 am
Singura legatura intre seo si social media este social bookmarkingul.
Chestia pe care o zici ca pentru SEO ai nevoie de trafic e cea mai mare prostie care am auzit-o vreo data.
Ca e bine sa fii pe retelele sociale e ceva cert, dar asta influenteaza SERP-ul foarte putin, cel .ro si mai putin decat .com.
O sa incerc sa ajung si eu marti, dar sper ca nu esti unul din speakeri
January 10th, 2010 at 1:21 am
Foarte adevarat ce zici. Si pana la urma campaniile de linkbaiting sunt adevarata diferenta intre un consultat seo bun si unul oarecare.
Nu sunt de acord cu PS-ul tau. O campanie eficienta SEO+PPC poate fi cheia unui business reusit.
January 10th, 2010 at 5:14 pm
Sa inteleg ca nu sunt gata inca? :)
January 10th, 2010 at 9:22 pm
Actually no, they’re not. :)
January 11th, 2010 at 12:13 am
Nu fiti rai, e loc pentru toata lumea. Ce poate fi rau in a discuta despre seo ?
Ideea cu intalnirile este buna, va felicit pentru asta. Insa asa cum se sugereaza si mai sus, ar fi indicat sa aduceti speakeri cu expertiza in domeniu, persoane care stiu si practic si teoretic SEO si SEM. Asta pentru a crea mai multa incredere in randul participantilor, si de ce nu si a celor de mai sus.