Filme online de la Romtelecom? dolcetv.ro are nevoie de ajutorul Cosmote!

Daca cei care se afla in spatele vplay.ro nu mint, site-ul raporteaza, in medie, 400,000 de vizitatori unici pe zi, intreprindere care i-ar plasa pe primul loc in topul celor mai vizitate site-uri romanesti. Insa nu am nicio alta sursa decat un mail de la ei.
O certitudine este insa faptul ca telecomul (Cosmote, Vodafone si Orange) nu e prea fericit cand primeste cereri de sistare a tranzactiilor prin SMS catre acest site (motiv clar, piraterie, cu dovezi), pentru ca, nu-i asa Sergiu?, utilizatorii vplay.ro sunt atat de meticulosi incat organizeaza perfect, pe categorii, productii TV si seriale. :-)
In alta ordine de idei, Romtelecom a lansat ieri dolcetv.ro, un site cu ~200 de titluri de filme si streaming live pentru mai bine de 15 posturi de televiziune din Romania, printre care Antena 2, Antena 3, Realitatea TV, TVR 1-3, TVR Info, TVR Cultural, TVR HD sau OTV.
Stiu, am cateodata idei putine si fixe, insa cred ca exista speranta sa poti sa faci bani din online fara sa fortezi atat de fățiș legea si sa dai vina pe utilizator sau, de ce nu?, pe un utilizator inexistent. Si imi doresc o sedinta ca in titlu, deoarece vplay.ro fara bani s-ar inchide de la sine.
Si, daca isi cauta surse de monetizare underground, ramanem macar cu un semnal de business pozitiv din partea mai multor companii care s-ar implica pentru ca pot sa faca ceva, semnal ce va hrani tuturor celor ca mine speranta despre care va vorbeam.
Pentru ca, dragi colegi de industrie, cu tot marketing-ul si sustinerea unor trusturi media sau companii de telefonie fixa sau mobila, site-uri precum dolcetv.ro si muvix.ro nu vor fi decat niste exceluri ce se vor multumi cu cel mai pesimist forecast.
C-asa-i in online-ul romanesc.
Cu 10 euro poti sa vezi 15 filme de colectie (ca sa nu zic obosite) din 2001 pana in 2009 pe dolcetv.ro. Cu 10 euro poti vedea 7 filme la fel de colectie ca cele de pe dolcetv.ro. Boxul “Filme in curand pe muvix.ro” contine Shanghai Knights din 2003! La 1.5 euro.
Cu 10 euro poti vedea ultimele episoade din serialele tale preferate, timp de 6 luni de zile, la doar cateva ore distanta dupa difuzarea lor in SUA. Pe vplay.ro. Si cum toata lumea stie ca-s piratate, ne coim in jurul “utilizatorului”.
Toate astea nu fac decat sa para ca atat Romtelecom cat si Mediafax Group au angajat niste incompetenti la achizitii, corect?
PS. Trist este faptul ca toate acestea vor fi citite de cine trebuie, ca si cand mare parte din informatia de mai sus nu s-ar cunoaste deja, si ca se va ridica din umeri.
Trimite prin email.
Despre autorul articolului
Comentarii
43 Responses to “Filme online de la Romtelecom? dolcetv.ro are nevoie de ajutorul Cosmote!”
Leave a Reply
Citeste pe acceasi tema


March 9th, 2011 at 10:46 pm
RT @eCostin: Filme online de la Romtelecom? dolcetv.ro are nevoie de ajutorul Cosmote! http://goo.gl/fb/CrRIq (refresh.ro)
March 9th, 2011 at 10:57 pm
RT @eCostin: Filme online de la Romtelecom? dolcetv.ro are nevoie de ajutorul Cosmote! http://goo.gl/fb/CrRIq (refresh.ro) #fb
March 9th, 2011 at 11:01 pm
RT @eCostin: Filme online de la Romtelecom? dolcetv.ro are nevoie de ajutorul Cosmote! http://goo.gl/fb/CrRIq (refresh.ro)
March 10th, 2011 at 7:13 am
Filme online de la Romtelecom? dolcetv.ro are nevoie de ajutorul Cosmote! | refresh.ro http://t.co/TbSrDGd via @eCostin
March 10th, 2011 at 8:06 am
RT @eCostin: Care este site-ul romanesc care raporteaza 400,000 de vizitatori unici pe zi? http://t.co/faozN2G
March 10th, 2011 at 8:08 am
Cred ca vorbesti in mare necunostinta de cauza. Sunt implicat in industria de content si iti spun ca e foarte simplu pentru un site pirat sa iti dea ce vrei dar cand vine vorba despre content legal studiourile producatoare cer niste preturi incredibile. E simplu pentru vplay sa puna online ultimele seriale pentru care normal ai plati daca ar fi legal vreo 50K(un serial gen Lost) numai MG-ul. asadar informeaza-te inainte sa faci niste afirmatii daca vrei sa fii credibil in fata celor care te citesc si fa calculele mai bine.
March 10th, 2011 at 9:16 am
De ce prefera hbo spre ex, ca eu sa ma uit la “in deriva” pe vplay, cand ar putea ei foarte bine sa il puna pe site-ul lor. Si cu un pret moderat binenteles, pe care multa lume l-ar plati. Un gand imi spune ca lor le convine, ca au ceva de castigat de pe urma asta. Dar nu prea pot sa il gasesc.
Si sa nu uitam ca vplay-ul are calitate in imagine, plus posibilitatea de a vedea htm5 (omoara mai greu calculatorul), deci imi inchipui ca zbarnaie pe tablete si alte device-uri.
March 10th, 2011 at 9:57 am
@Marco: Mai citeste odata ce-am scris. Incet, ca nu fuge nicaieri.
@Em: Din acelasi motiv pentru care vplay.ro imi da email folosind un “formular” de pe site si nu un client de mail -> Pentru ca HBO nu stie ca “in deriva” e pe vplay.ro, iar legea si “economia” ii “protejeaza” pana intr-un anumit punct.
March 10th, 2011 at 10:09 am
Filme online de la Romtelecom? dolcetv.ro are nevoie de ajutorul Cosmote! | refresh.ro http://t.co/E3DZ4bN via @eCostin
March 10th, 2011 at 10:43 am
@Costin. Am citit cu atentie.
Ceea ce vreau sa spun este ca tu compari total gresit cand pui problema ca cei de la achizitii de la RTC sau Mediafax sunt niste incompetenti. Cand ai de ales la liber orice vrei e simplu, cand ai MG-uri si restrangeri de buget atunci sa te vad ce faci. Iti spun din experienta proprie si nu vorbesc despre proiecte din Romania. Sa cumperi content de la mari studiouri ptr online este o intreaga aventura ca sa iesi la un pret okay pe piata si avand in vedere piata din Romania … deja am spus destul.
In acelasi timp pentru cand vorbesti cu studiouri si iti cer 50K pe un serial ptr tine e mult, pentru ei sunt peanuts si nu lasa nimic la pret desi le explici ca Estul Europei e altfel.
Eu personal salut dolcetv-ul pentru ca a schimbat regulile jocului in streamingul online romanesc. As pune pariu ca va exista mai mult content free gen filme dar cu reclama. Asta e piata in Romania, nu prea vrea sa plateasca. Ce cred ca ar mai merge ar fi un S-Vod, gen netflix.
Asadar vom vedea ce se va intampla. Sunt foarte curios daca vor veni seriale, un pachet de S-Vod si ce se va intampla cu webTV-ul – va mai ramane gratis sau va fi pe bani cu o grila mult mai atragatoare.
March 10th, 2011 at 10:52 am
Dupa cum ti-am spus si mai sus, mai citeste-l odata. Am fost mult prea subtil, nu? :-)
March 10th, 2011 at 11:02 am
@Costin
Am citit de 2 ori ca sa iti inteleg subtilitatea. :)
Ai dreptate, regulile sunt dure vizavi de content si costuri si mi se pare incredibil de banal ca un site gen vplay.ro sa functioneze cu modelul de monetizare actual – mai simplu de atat nu se poate.
Proiecte de genul dolcetv.ro nu reprezinta la momentul lansarii o “bomba de continut” ci mai degraba o initiativa a unor nume credibile de pe piata de telecom care vor sa sustina tranzitia de la linear la non-linear. Si se va intampla.
Carcoteli tot au aparut, doar de ieri si pana azi, dar indiferenta nu prea vad vizavi de Dolce WebTV.
Something happened… :)
March 10th, 2011 at 11:08 am
Daca vor sa o sustina, sa-i buseasca si pe pirati, nu sa se bucure la 50k euro pe luna cand poate sa-i faca colegul de la 5 birouri mai la dreapta! In timp, ce-i drept.
Nu stiu nimic despre carcoteli, insa articolul de mai sus e pro dolcetv.ro si muvix.ro. Cu subtilitatile de rigoare, evident, si informatii pe care le inteleg 10 insi care sunt direct implicati in fiecare fraza de mai sus. Nu tintesc mass-publishing. :-)
March 10th, 2011 at 11:13 am
Asta cu busitul de pirati e foarte sensibila, deocamdata…
Trebuie sa vina de la mai multi si va mai dura.
Am inteles subtilitatea si ca este pro. Si pentru ca sunt implicat in una dintre frazele de mai sus nu am putut fi indiferent. :)
Best!
March 10th, 2011 at 11:22 am
Doamne ajuta.
March 10th, 2011 at 11:28 am
sunt de acord ca toata pirateria poate fi distrusa dar sincer asta o pot face marile studiouri care chiar nu vor sa inteleaga ca la preturile astea nu vor reusi niciodata sa vanda content online. Parerea mea personala este ca nici ei nu stiu cum sa procedeze, totul se misca prea repede in online. Toate povestile astea cu MG-urile sunt cumva o derivata din modelul de business cu astia de la televiziuni. Eu ma mir, si chiar nu inteleg de ce marile studiouri nu sunt in stare sa se asocieze cu un mare telecom de exemplu gen Vodafone, Orange, Deutsche Telekom si sa atace toate pietele acestor operatori la preturi care ar lovi tare pirateria. Imagineaza-ti un Netflix facut de un telecom de genul mentionat mai sus. Una e sa negociezi ptr 20 de tari una e sa negociezi doar pentru Romania.
oricum google tv, apple tv sau altii precum boxee box vor schimba regulile jocului dar o vor face cu adevarat numai atunci cand vor putea agrega content local care face cel mai mult trafic.
March 10th, 2011 at 11:43 am
@Marco: Simplu. Pentru ca vor sa faca bani. Iar de moment ordinea e oarecum urmatoarea: Cinema -> dvd & blueray -> tv -> online.
March 10th, 2011 at 11:56 am
@Costin. Sunt de acord cu ce spui ca intai cinema si tot asa. Cu ce nu sunt de acord e cu facutul banilor.
Pai oricum nu fac bani ca nu le cumpara nimeni filmele sa le puna pe online chiar si dupa ce au fost la cinema, dvd, tv. Aici e problema zic eu. Ei tot tin de preturi, nimeni nu cumpara cu MG-urile alea nesimtite si pirateria infloreste pe online.
Eu sunt sigur ca daca ai da in romania un s-vod la 3 euro pe luna cu 30 de filme ai avea clienti. nu iti spun cat a cerut warner pe un astfel de deal in polonia si austria ca nici macar aia nu au cumparat ca nu isi asumau un astfel de risc.
March 10th, 2011 at 12:01 pm
@Marco: deh, toata lumea se pricepe la business. Noi la a invarti dintr-o mana in alta o mie de euro lunar, baietii aia cateva sute de milioane. Tot lunar. Probabil or stii ei ceva :-).
March 10th, 2011 at 12:03 pm
@Marco
Va veni si SVOD pe pachete de filme. Doar ca nu se pot toate odata. :)
Da, cum zice Costin, stiu baietii aia ceva.
Cu MG-ul e lunga discutia. Depinde de distribuitor, si pot vorbi chiar despre titluri care au release de VOD in acelasi timp cu release de cinema – titluri bune, vreau sa subliniez! Majoritatea insa sunt cam inchisi.
Putintica rabdare… :)
March 10th, 2011 at 12:13 pm
din punctul meu de vedere baietii aia nu stiu prea multe mai ales cand e vorba despre pietele est europene.
Nu prea ii deranjeaza insa ca nu fac bani aici pe online, scot puternic de la televiziuni.
Stii ce mi-a zis unul la un moment dat? Facuse o oferta de vreo 300 de k la o biblioteca de 400 de filme si imi zice ca e super oferta ca el oricum nu se uita la banii astia ca numai bugetul lui de Cannes e de 5 ori mai mult. :-) ca fapt divers.
March 10th, 2011 at 2:52 pm
Regulile incep sa se schimbe peste tot, nu numai in Europa de est. Cati dintre voi urmaresc un serial la tv? Si cate seriale nu sunt urmarite decat online… cam toate:P 50k pentru lost nu mi se pare asa mult, sunt firme ca dolce care ar avea banii astia. Ori 1 euro taxa pe serial (spre exemplu), si-ar scoate banii. Plus ca ar putea insera reclame (why not) si online in timpul show-ului.
March 10th, 2011 at 2:55 pm
Asta in conditiile in care drepturile pentru LOST chiar ar fi 50k euro. M-ar mira, zic, deoarece mi se pare destul de putin, chiar daca e cam vechi in comparatie cu altele.
March 10th, 2011 at 5:00 pm
@Em
De fapt aici vorbim de conceptele generale de linear si non-linear.
Din informatii proprii, si sigure, iti pot spune ca in RO unele posturi TV deja iau in considerare achizitia drepturilor de VOD la pachet cu drepturile de broadcast TV.
Iti dau un exemplu din piata. TVR intentioneaza sa ia drepturi si de AVOD pentru serialele coreene care le tin barca pe apa – au audienta destul de mare. Sunt cateva seriale, prea putine ce-i drept, care au succes si pe TV.
Celelalte care sunt populare majoritatii internautilor nu le gasesti decat online, este clar.
In RO, actualmente, comportamentul de consum de entertainment pe online al serialelor consacrate prinde avant. Ramane sa vedem daca marii jucatori vor tine piept fantomelor.
Or fi avand Romtelecom bani de achizitie de continut, sau nu, doar ca momentan trebuie sa se educe user-ul sa faca diferenta si piata de media sa investeasca bugete in AVOD ca mai apoi sa vedem online titluri cu greutate.
Este aplicabil si modelul SVOD pe titluri de seriale insa investitia se recupereaza destul de greu, dupa spusele unora. Ce sa mai, user-ul roman de Internet, in cea mai mare parte dintre cazuri, nu acorda credit unui serviciu de PPV sau SVOD din prima tocmai pentru ca nu are de ce, practic vorbind, cand gasesti continut pe toate gardurile.
Modelele vor face diferenta, daca se implica si poata de media. :)
@Costin
Este corect, drepturile pentru Lost, sau hai sa zicem altul, Grey’s Anatomy costa mult peste 50K. Proprietarii de continut tin cu dintii de astfel de productii, mult dupa ce au fost scoase din grila.
Numai bine.
March 10th, 2011 at 6:21 pm
50K pentru lost inseamna doar MG/Commitment, dupa asta exista revenue share.
March 10th, 2011 at 9:05 pm
[...] Refresh.ro publica un articol opinie care trage un semnal de alarma ironic si subtil asupra felului in care pirateria poate afecta [...]
March 10th, 2011 at 11:48 pm
Dolce Sport si Dolce Sport 2 vor ramane free pe dolcetv.ro ?
March 11th, 2011 at 2:39 am
Dar de Serialepenet.ro nimic? mi-am adus aminte de discutia daca e sau nu legal. Am vazut ca baietii au pompat destui bani in marketing, adwords, pop-up-uri si alte magarii.
March 11th, 2011 at 3:55 pm
[...] abonamentul prin retelele lor de telefonie. Intamplator, Cosmote, ca parte a gigantului Romtelecom loveste fara discernamant in proiectul numit dolcetv.ro, lansat in aceasta saptamana! (o intrebare de bun simt: de ce sa [...]
March 11th, 2011 at 11:22 pm
Am citit si eu blogul lui Orlando, mi se pare ca a punctat foarte bine.
Eu personal cred in SVOD in special pe seriale cat despre AVOD mai avem pana cand o platforma gen DolceTV va apuca sa isi scoata costurile pentru un titlu bun numai din asta. Sa nu uitam care sunt sunt banii ce se platesc pentru publicitatea online si cei care se platesc pentru publicitatea tv. Romtelecom ca orice alta companie vrea sa riste ct mai putin, nu stiu cat va risca sa educe consumatorul si piata media. E un experiment destul de riscant. Aici cred eu ca se rupe totul. Un telecom gen RTC nu vrea sa riste prea multi bani iar un studio gen Warner nu vrea sa lase din pret.
Oricum e primul pas in tranzitia de la linear la non linear iar aparitia gadget-urilor gen google tv, apple tv sau boxee box vor face ca lucrurile sa se miste si mai repede.
Cat despre cei 50 K mentionati de mine mai sus se refereau la un sezon, mea culpa ca nu am spus asta.
Cat despre Dolce Sport & DS2 nu cred ca vor fi ptr mult timp free online. Sunt niste posturi care se vad un diferentiator fata de competitie in lupta pentru client, daca ar fi la liber pe net de ce s-ar mai muta clientul de RDS la RTC.
@Vali. Sunt de acord cu tine cand spu de simulcasturi, multe televziuni fac asta si cu atat mai bine. Sa vezi insa atunci lupta ptr clienti cand va exista o alternativa foarte buna la servicile RDS, UPC, RTC de televiziune.
March 13th, 2011 at 11:57 am
Cand muvix sau dolcetv o sa ofere macar jumatate din ce ofera siturile legale de afara, la aceleasi preturi, sunt de acord sa sugrumati vplay. Altfel, nu faceti decat sa retrimiteti poporul pe torenti, ca si daca ingropati vplay, muvix si dolcetv oricum nu au sanse sa devina “succesuri” online. Motivul e clar: Romania e prea mica si prea saraca sa fie vazuta ca un partener serios pentru content online, e ca si cum Media Pro si-ar vinde online serialele in Congo. Muvix s-a lansat din orgoliul lui Orlando de a-si intinde imperiul cat tine .ro-ul, indiferent de fezabilitate iar dolcetv probabil o sa fie istorie intr-un an de zile.
Parerea mea: ciocu mic, lasati invidia si crizele de justitie oarba si amanati sugrumarea vplay pana apare o varianta legala similara.
March 13th, 2011 at 11:58 am
Deci cu alte cuvinte e prea fututa treaba, legislatie nu prea e si pana sa se aseze lucrurile mai carpesc unii altii cate un site mai produc niste cascaval, le ma inchid, le mai redeschid etc.
Ar merge un “vocabular” cu explicatiile anumitor termeni. De unii mai stiu, pe altii ii deduc, pe altii deloc.
March 13th, 2011 at 12:43 pm
@Yoda: vezi? Esti prost, probabil si cu facultate.
Cum poti sa afirmi ca “Romania e prea mica si prea saraca sa fie vazuta ca un partener serios” alaturi de “amanati sugrumarea vplay pana apare o varianta legala similara”? Cum?
March 13th, 2011 at 12:51 pm
Interesul e undeva la mijloc :P
March 13th, 2011 at 1:59 pm
Am indoit dc++ si torentele dupa filme si acum cand am inceput proiecte ne plangem ca ne iau fata piratii, e un pic jenant.
March 13th, 2011 at 2:20 pm
@fanel: da, Fanele, suntem cu tine.
March 13th, 2011 at 5:45 pm
Puteam sa pun pariu Costine, pe tine te mananca in gat sa musti VPlay doar din invidie, ascuns sub masca legalitatii cu orice pret. Daca-ti faceai un calcul sumar, vedeai ca aia 10 euro pe 6 luni sunt mizilic la traficul pe care-l au, de 10 Euro un vizitator le poate descarca cativa GB pe zi in functie de cat de filmofil e. Asa ca nu pot fi suspectati ca sunt pusi pe imbogatire rapida din piraterie, pur si simplu au scurtat drumul dintre torenti si calculatoarele oamenilor.
Da, VPlay e ilegal, dar si Softpedia s-a lansat pe Kazaa, si Stirile ProTV eunt pline de ciordeli de pe Youtube. Cam orice bizz ce n-a dispus de o mare galeata de bani, s-a lansat prin piraterie, iar ulterior au trecut poarta legalitatii cand li s-a oferit ocazia, precum Napster. Logica e sa lasi piratul sa faca bani si apoi sa-l taxezi procentual. Daca-l inchizi, deschizi piata pentru alti pirati, trimiti vizitatorii la torenti, etc.
Iar daca-ti imaginezi ca stau adminii calare sa suie content, esti bou, vezi Trilu sau siturile de subtitrari, daca n-ar fi UGC atunci nici o duzina de suitori platiti n-ar reusi sa afle ce content e fresh si ce se cauta.
March 13th, 2011 at 5:53 pm
Daca nu aveai diploma, ti-am eliberat eu una acum. De trolli detinatori de adevaruri absolute care au impresia ca vizitatorii vplay stau si urca serialele in ordinea si formatele respective n-am nevoie.
Canta, te rog, in voie, la alte mese.
March 14th, 2011 at 12:58 pm
@Yoda Cred ca te-ai aprins inutil pe VPlay. N-are nici in clin nici in maneca de-a face “partenerul serios” cu problema actuala a continutului video online in RO.
Personal am avut in fata pachete de SVOD propuse de distribuitori din DE sau UK cu filme de top care ar urma sa ajunga pe un site sau altul din RO. Am vazut la fel pachete de la Warner propuse pentru RO; si costurile de end-user sunt foarte bune. Mai trebuie sa educam publicul.
Chiar nu e cazul sa facem guerilla aici. Pierzi ceva din incercarea unor mai mari de a sustine content legal? Daca sustii modelul de business VPlay – care functioneaza, recunosc – atunci mult succes, la alta masa.
Spre informarea ta, problema pana in 2010 a fost protejarea continutului, parametrii de transport pe retea, carrier, s.a.m.d. Aspecte care sunt impuse de orice distribuitor sau producator de continut din lumea asta. Desigur ca un site pirat – si e la mintea cocosului – nu are vreo grija cu astfel de parametri si atunci totul se simplifica.
Indiferent ca vorbim de Franta, UK sau spune tu alta tara trebuie sa existe entitati care sa poata garanta astfel de conditii distribuitorilor si producatorilor de continut. Sunt sigur ca, Costin stie despre ce vorbesc.
Si da, s-a tras de pe torenti si prin alte metode de sharing cu nemiluita, toti am facut asta, insa pentru a EVOLUA este nevoie de initiativa din partea celor mari.
Enunta-mi tu alt plan de dezvoltare pentru un portal de video in RO, actualmente, pe langa fantomele care sunt si care se tin bine. Proprietarii si distribuitorii de continut stau de paza, se uita in gradinile noastre, isi dau cu parerea si sar cu propunerile atunci cand au si de ce.
Dupa cum zice @Em, nu prea exista legislatie pentru industria de online video in RO; multe proiecte sunt inca pionerate. Ce sa mai spun ca, spre exemplu, CNC nu stie prin ce metoda legala sa ofere drepturi de continut pe filme romanesti… Am ramas stupefiat.
Comparatia ta cu Congo este realmente penibila. Culmea, daca intrebi pe cineva avizat si nu asculti pareri de la baietii de pe chat-ul DC++ vei afla ca din punct de vedere al continutului video online si al popularitatii lui (nu vorbesc de YouTube si alte UGC ci de publisheri) stam destul de bine.
O varianta legala similara cu VPlay este utopie curata in anul 2011 in Romania. Tu vorbesti numai de seriale de foarte mare succes care au creat o comunitate mare in RO. Total corect. Si care asta costa sute de K de EUR numai MG. Dar nu numai in RO, pe oricare alta piata.
Dar cred ca ai uitat ca in RO exista trusturi media, publisheri, productii RO, posturi TV live, cifre mari de trafic, productii exclusiv online, s.a.m.d. Crezi ca VPlay va tine vreodata content local fara sa fie haituit de trusturi. Da, vad si acum Romanii au talent pe VPlay – dar asta pana se autosesizeaza Pro. :)
Noi sa fim sanatosi. Numai bine.
March 14th, 2011 at 1:05 pm
BTW, mi-a placut Orlando in articolul asta! :)
http://www.orlando.ro/2011/03/11/azi-sunt-redactor-dailybusiness/
March 14th, 2011 at 1:45 pm
[...] sunt mult prea subtil si scriu doar pentru cei 3-4 oameni pe care-i stiu ca pot inchide vplay.ro si cu care am vorbit in ultimele [...]
June 5th, 2011 at 2:55 pm
[...] portalul video dolcetv.ro lansat in martie si clickshop.ro, magazinul online dezvoltat de catre Deutsche Telekom si lansat in aprilie, [...]
July 28th, 2011 at 12:42 pm
[...] plus fata de muvix.ro (Mediafax) (nu si vplay.ro), ori dolcetv.ro (Romtelecom), voyo.ro va avea in spate si continutul stirilor protv, o parte dintre emisiunile [...]