Posted By Costin

Alexis Bonte si Alexandre Almajeanu au cumparat flori de aproape 100,000 euro


FloriLaBucuresti.ro este un business online, al carui domeniu de activitate este usor de identificat, prin simpla pronuntare a numelui domeniului.

Lansat pe 6 februarie 2007, florilabucuresti.ro a reusit in scurt timp sa depaseasca pragul de break-even, dupa cum declara chiar Mircea Scarlatescu1, managing partner FYB2.

mircea_scarlatescu_thumb

Afacerea este pe profit atat operational si “si-a scos” si banii (cat s-a investit initial vs. cat ‘s-a scos’ pana acum), deci din acest punct de vedere suntem ok. De asemenea, am trecut de o etapa foarte importanta: daca ar fi sa plec eu din business afacerea ar fi ok. Evident ca echipa si soliditatea acesteia sunt extrem de importante intr-un business de acest nivel, dar ce vreau sa spun este ca nu mai e de ceva timp one-man show ceea ce e foarte bine (e o intrebare care imi este adresata de multe ori).

Dupa doi ani, doi investitori

La 2 ani de la lansare, florilabucuresti.ro anunta prin Mircea Scarlatescu intrarea in afacere a doi actionari care, de altfel, nu sunt la prima investitie in online-ul romanesc. Este vorba de Alexis Bonte3 si Alexandre Almajeanu4, nume care s-au asociat in ultimul an cu proiecte de succes precum trilulilu.ro sau eRepublik.com, respectiv metropotam.ro si urbee.ro.

alexandre_almajeanu_thumb alexis_bonte_thumb
Poate banuiti din titlu, pot sa va anunt oficial astazi ca FloriLaBucuresti.ro are ca actionari doi investitori de care sigur ati auzit, Alexandre Almajeanu si Alexis Bonte.

M. Scarlatescu – Despre FloriLaBucuresti.ro, investitii , Alexandre Almajeanu si Alexis Bonte

Desi suma investitiei nu a fost data publicitatii, Mircea a putut sa ne confirme ca este pana in 100.000 euro si ca FYB ramane actionar majoritar, lasand sa se inteleaga ca procentul actiunilor pe care FYB le detine in continuare este destul de mare, nefiind vorba de o intelegere 51%-49%.

2009 si planurile de viitor ale florilabucuresti.ro

Am fost curios daca criza financiara a afectat in vreun fel activitatea florilabucuresti.ro, cunoscand deja si faptul ca 30-40% dintre clienti sunt romanii din afara tarii, care trimit flori celor dragi5, si cum vor gestiona ei un an care a inceput dificil si pentru online.

mircea_scarlatescu_thumb

Cel putin pana la ora actuala, criza financiara nu a afectat vanzarile FloriLaBucuresti.ro. In general piata produselor ‘sentimentale’ e ceva mai in-elastica la astfel de variatii decat alte bunuri si servicii, si totul vine si pe fondul cresterii noastre organice a site-ului.
Despre cat si cum ne va afecta in viitor, imi place sa cred ca vom trece peste problemele care sunt convins ca la un moment dat vor apare, dar nu estimez caderi spectaculoase.

Despre 2009, avand si alaturi pe cei doi langa noi avem un plan de dezvoltare care vrem sa ne duca mai sus pe zona de evenimente (business, PR, marketing etc) unde suntem inca la inceput si dorim sa dezvoltam gama de servicii si catre persoanele fizice, atat prin noi produse cat si prin noi optiuni de livrare, realizare de buchete etc.

Acestea fiind spuse, nu imi mai ramane de adaugat decat ca printre cei care au apelat la serviciile florilabucuresti.ro a fost si Cristian Gatu, binecunoscutul handbalist roman. 🙂

Note de subsol:
1. Mircea Scarlatescu – manager FYB, impreuna cu Iulia Scarlatescu, Alex Baciu si Tudor Panturu. (mai multe).
2. FYB | fit your business – societate ce ofera o gama larga de servicii IT. (mai multe)
3. Alexis BontePersonal blog | LinkedIn | Twitter
4. Alexandre B. AlmajeanuWebpage | LinkedIn | Twitter
5. Sursa, startups.roaici.

Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments