Posted By Costin

Ce-ar fi sa incepi o afacere online? MB Dragan are solutia: Vanzari 2.0!


In ciuda faptului ca suntem in plina criza financiara, MB Dragan1 incearca sa aduca noi afaceri in online, prin campania Vanzari 2.0, campanie care se adreseaza acelora care au deja o afacere off-line si vor sa treaca la comertul online.

Mihai Dragan2 mizeaza pe faptul ca solutiile ecommerce presupun o investitie minima cu avantaje foarte mari.

thumb_mihai_dragan

Solutiile de ecommerce presupun o investitie minima cu avantaje foarte mari, atat pe plan economic, cat si pe cel al vizibilitatii companiei. De aceea numarul magazinelor online a inceput sa creasca foarte mult, caci sunt o optiune ieftina si rapida de a vinde produse, reducandu-se din costurile de personal, stocare, etc. Desi majoritatea sunt nisate pe produse IT, piata a inceput sa se diversifice mult. Astfel veti gasi magazine online de imbracaminte si incaltamine, dar si de produse cosmetice si naturiste.

Mihai Dragan – manager MB Dragan

Citeam pe blogul lui Liviu Taloi3 articolul “87% of shoppers (UK) directly affected by the recession – via shoppercentric.com” si mi-au ramas in minte cateva cuvinte care arata exact comportamentul unui cumparator in vremuri de criza. Desi citatul este preluat de pe un site din UK, sunt sigur ca se aplica si consumatorilor romani.

Do I really need it?” has become a key mantra of shoppers in recession.

Mihai Dragan da o idee si pentru un astfel de comportament al consumatorului.

thumb_mihai_dragan

Concentrati-va atentia pe produse de nisa.

A vinde orice, oricat poate genera cheltuieli mai mari decat ati prevazut. In plus, veti avea nesansa sa aveti produse blocate in stoc pentru ca nu se vand.

Mai multe detalii, precum si o prezentare interactiva a campaniei puteti vedea pe Vanzari 2.0. Comunicatul de presa poate fi luat de aici.

Note de subsol:
1. MBDragan – Agentie interactiva. VIziteaza www.mbdragan.ro
2. Mihai Dragan – manager MBDragan. LinkedIn
3. Liviu Taloi – manager Web Audit SRL. Blog | LinedIn | Twitter

Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments