Posted By Costin

GoShopping: Nu vom inscrie site-ul in trafic.ro, statisticile lor sunt incomplete


Daca in ultimele saptamani am avut parte de foarte multe lansari si relansari de site-uri, nu putem spune ca stam rau nici pe partea de e-commerce.

Acum 2 saptamani, MB Dragan1 incerca sa aduca noi afaceri in online, prin campania Vanzari 2.0, campanie care se adreseaza acelora care au deja o afacere off-line si vor sa treaca la comertul online.

Acum 2 zile urmaream un comunicat de presa care anunta lansarea in Romania a portalului american GoShopping.com, detinut de compania americana cu acelasi nume, portal ce urmareste o cota de 50% din piata de cumparaturi online, pana la sfarsitul anului 2009.

GoShopping.com este in acest moment o alternativa la price.ro sau la alte site-uri de acelasi gen.

Ca si portal de comparatii online, GoShopping.com ofera vizitatorilor posibilitatea de a compara preturile pentru un anumit produs, pentru ca acelasi bun poate fi comercializat de foarte multe magazine online la preturi diferite. Astfel cumparatorul, poate, pe baza unei comparatii ce include mai multe criterii cum ar fi calitate, marca, pret, conditii de livrare, modalitati de plata sa ia cea mai buna decizie pentru el in momentul achizitionarii unui anumit produs.

William Sparring, reprezentant GoShopping.com

Roxana Pavel2, corespondent presa GoShopping.com, face cunoscut faptul ca portalul va permite in viitorul apropiat tuturor retailerilor offline sa isi poata comercializa stocurile pe site.

refresh.ro: Sperati in atragerea actualelor magazine online sau si a persoanelor juridice ce si-ar dori sa treaca din off-line pe online?

Roxana Pavel: Asa cum ati intuit, in viitorul apropiat vom permite tuturor retailerilor offline sa isi poata comercializa stocurile pe site-ul nostru. In prezent se lucreaza la o interfata speciala pentru acest tip de retaileri.

refresh.ro: La ce ar trebui sa ma astept eu, ca magazin off-line ce vrea sa-si comercializeze produsele si online, pe goshopping.com/ro ? E o suma fixa lunara ce ar acoperi costurile de hardware si intretinere? Un procent din vanzari? Amadoua? 🙂 Dar in cazul in care as detine un magazin online?

Roxana Pavel: Dvs nu trebuie sa platiti nimic, doar sa va listati produsele pe site-ul nostru, iar noi vi le promovam gratis. Ce castigam din asta? Noi castigam numai din reclama ulterioara pe care unele firme mari o vor face pe site-ul nostru.

Magazinele online nu vor renunta la nimic, ele isi vor putea lista produsele gratis pe site-ul nostru, atat. Ele isi pastreaza propriul website. Site-ul nostru este folosit de catre vizitatori in vederea compararii preturilor anumitor produse, atat.

GoShopping.com isi propune 80k vizitatori unici pe zi. Cat despre auditarea traficului site-ului, Roxana Pavel a afirmat:

Nu vom inscrie site-ul in trafic.ro, statisticile lor sunt incomplete. Vom adera la o firma mai serioasa, si anume BRAT.

Note de subsol:
1. MBDragan – Agentie interactiva. VIziteaza www.mbdragan.ro
2. Roxana Pavel – Corespondent presa pe Europa de Est, GoShopping.com.

Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments