Posted By Costin

Cum vede Business Standard repozitionarea MB Dragan


Saptamana trecuta, agentia interactiva MB Dragan (mbdragan.com) si-a redefinit stilul, comunicatul de presa1 precizand ca este vorba de o noua abordare a ideii de publicitate online.

Pe scurt, MB Dragan renunta la a se pozitiona ca o agentie interactiva, redefinindu-se ca agentie a zilei de maine (“Agency for Tomorow”), pentru a pune si mai mult in valoare abordarea inovativa si pentru a demonstra ca poate obtine rezultate la fel de bune ca o agentie conventionala.

thumb_mihai_dragan

Media devine interactiva, oamenii isi schimba obiceiurile de consum al publicitatii. Publicitatea insasi se schimba. Am observat ca investitia in publicitatea interactiva aduce ROI la fel de bun (uneori mai bun pentru anumite segmente) ca si publicitatea conventionala.

Mai mult decat atat asigura cateva lucruri pe care publicitatea conventionala nu le poate oferi. Interactivitate, implicare in grupurile sociale ale consumatorului, raspuns direct, targetare ca niciodata pana acum, conversatie in jurul brandului si multe altele.

Mihai Dragan2, pentru refresh.ro

Ajungand si la acoperirea acestui eveniment in .ro, gasesc interesanta din cauza lipsei documentarii si a superficialismului, abordarea Business Standard3, publicatie care, din cate inteleg, se concentreaza in ultima perioada doar asupra titlului de tip tabloid si mai putin asupra continutului.

Saptamana trecuta, reporterul Business Standard Sorina Iordan incerca o analiza asupra cifrelor SATI pe luna mai 2009, rezultatul insa fiind unul demn de Libertatea, cu un titlu tendentios si un continut nedocumentat din punctul de vedere al deciziilor SATI si al realitatii evenimentelor ce au decurs in urma acestora.

MB Dragan trece la conventional

Agentia de publicitate online MB Dragan se repozitioneaza, din agentie interactiva intr-una conventionala, iar site-ul are un design nou. “Interactiv este deja un cuvant prea folosit ca sa ne deosebeasca. Credem in publicitatea interactiva, dar credem si mai mult in abordarea noastra inovativa”, a spus Mihai Dragan, directorul agentiei, din portofoliul careie fac parte ProTV, Kiss FM, miniPRIX, Interbrands.

Antonia-Cristiana Tucheac4, MB Dragan trece la conventional

Note de subsol:
1. download MB Dragan – The agency for tomorrow! (.docx, 11,4Kb)
2. Mihai Dragan – manager MBDragan. LinkedIn
3. Business Standard, publicatie aflata in portofoliul Realitatea-Catavencu, editia online (standard.ro) fiind gestionata de F5, divizia de internet a aceluiasi trust.
4. Antonia-Cristiana Tucheac, Editor Realitatea-Catavencu. LinkedIn

Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments