Posted By Costin

PROMOTIILE ACUM: Ce functioneaza si ce nu?


“PROMOTIILE ACUM: ce functioneaza si ce nu?” – primul eveniment SMARK adresat comunitatii profesionistilor in marketing

SMARK initiaza SMARK KnowHow Series, o serie de evenimente dedicate comunitatii profesionistilor in marketing cu o tema extrem de relevanta pentru planul de business si de comunicare al marketerilor in aceasta perioada: dezvoltarea promotiilor.

Sub denumirea “PROMOTIILE ACUM: ce functioneaza si ce nu?”, evenimentul va avea loc in perioada 9-10 iulie 2009, la Rin Grand Hotel.

costin_radu_thumb

Evenimentul e gandit astfel incat sa puna in fata in fata marketerii, agentiile de publicitate si specialistii in promotii pentru a dobandi o intelegere comuna si corecta asupra contextului actual in care se dezvolta promotiile. Se investesc multi bani in asta acum, iar consumatorii nu raspund intotdeauna, chiar si daca premiile sunt mari sau reducerea de pret, substantiala. Ar trebui, prin urmare, sa aflam ce functioneaza si ce nu, invatand din experienta altora si uitandu-ne pe date.

Costin Radu1, managing partner IQads si SMARK si moderator al evenimentului.

miruna_antonescu_thumb

Piata de evenimente s-a maturizat suficient de mult – si nevoile de informare ale marketerilor, de asemenea – e momentul sa depasim etapa discutiilor generaliste de genul ‘marketingul incotro?’. SMARK KnowHow Series isi propune sa ofere comunitatii de marketeri un continut relevant si centrat pe nevoile lor punctuale si, cel mai important, aplicabil in jobul de zi cu zi, astfel incat sa perceapa timpul petrecut la eveniment ca pe o investitie reala si nu doar o ocazie de a se intalni cu colegii de breasla.

Miruna Antonescu2, director de marketing, SMARK.

Printre speakerii confirmati deja se numara si specialisti romani precum Elena Serban, marketing director – Albalact, Camelia Panait, group brand manager for mainstream and value brands – Ursus Breweries, Tudor Fulea, managing partner – TruMedia Research, Gabriela Terchila, managing director – Proximity Romania, Sorin Totora, BCC trade marketing manager – Bayer, Cosmin Nae, consultant – Brennan Research & Consultants, Elena Ionita, planning director – Leo Burnett si Stefan Chiritescu, head of planning – Graffiti BBDO.

Mai multe detalii pe Events.SMARK.ro.

* Va readuc in atentie si pagina de evenimente off-line ale mediului online, evenimente.NET.

Note de subsol:
1. Costin Radu – managing partner IQads si SMARK. LinkedIn.
2. Miruna Antonescu – director de marketing, SMARK. LinkedIn.

Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments