Posted By Costin

Andrei Bortun: “Bugetul Internetics in acest an este de 120.000 euro”


internetics_2009

Millenium Communications schimba structura, juriul si criteriile Internetics, care se repozitioneaza ca un festival de branding, marketing si advertising online. Agentia va inaugura anul viitor un al doilea festival, dedicat jurnalistilor online.

Bugetul Internetics in acest an este de 120.000 euro, iar in cel de-al doilea festival, al carui nume nu a fost inca dezvaluit, se vor investi 60.000 euro, a declarat, pentru Wall-Street, Andrei Bortun1, general manager Millenium Communications. Sumele includ costurile de productie si executie a evenimentului, dar si salariile angajatilor Millenium implicati in proiecte.

Internetics 2009 va acorda premii pentru categoriile: site-uri, micro-site-uri si bloguri de promovare, campanii interactive, best use of viral, advertising games, banners, e-mail marketing si social media. Din randul castigatorilor la fiecare sectiune din categoria site-uri, micro-site-uri si bloguri de promovare va fi intocmit un top trei al celor mai bune executii. Acestea vor fi premiate cu Gold – 40 puncte, Silver – 30 puncte si Bronze – 20 puncte. Castigatorii la fiecare Best of vor fi recompensati cu 10 de puncte.

Campaniile interactive sunt cele mai bine punctate, castigatorii din sectiuni participand la desemnarea unui Gold – 50 puncte, Silver – 40 puncte si Bronze – 30 puncte. Agentia care va obtine cele mai multe puncte in total va castiga mult ravnitul titlu de Agentia Anului.

(sursa)

Note de subsol:
1. Andrei Bortun, manager Millenium Communication. LinkedIn

Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments