Posted By Costin

Cat de mult iti doresti ca opiniile tale de pe blog sa faca diferenta?


Cristina Andrei

Astăzi nu mai contează câţi vizitatori are site-ul tău e-commerce, ci câte conversii are şi cât de mulţumiţi de el sunt cumpărătorii. Site-ului tău de prezentare nu îi trebuie cititori de ocazie, ci oameni interesaţi în ceea ce ai tu de oferit. Nu eşti popular pe Twitter dacă ai 1000 de followeri, ci dacă părerea ta face diferenţa. Blogul tău nu îşi numără succesul în banner-ele publicitare, ci în modul în care faci oamenii să interacţioneze cu ideile prezentate acolo. Iar dacă vei şti să îi fidelizezi, prin modul în care acei oameni îţi vor purta ideile mai departe.

Numerele nu mai sunt relevante. Astăzi sunt importante comunităţile. Iar ele se strâng în jurul unor idei, servicii sau produse remarcabile. În termenii lui Seth Godin: “Brown cows are boring; purple ones are worth mentioning.”

Cristina Andrei, Obligaţia de a fi remarcabil

Profit de ocazie pentru a va recomanda webcopywriter.ro, in ciuda faptului ca articolele sunt extrem de rare. Atat de rare incat daca Cristina Andrei1 si Gabriel Curcudel2 ar fi de acord, as fi dispus sa le cedez spatiu pe refresh.ro pentru a le purta totusi ideile mai departe.

* In plus, sunt mereu uimit de cat de [completati voi] poate fi discursul lui Seth Godin3 din 2006, All marketers are liars.

Revenind la citatlul de mai sus si la blogurile de nisa (necesitate a blogosferei din Romania pe care o promovez nu numai online ci si off-line), sunt chiar curios cati dintre voi ati pus vreodata in balanta dorinta de a scrie pe blog despre un subiect, motivati fiind de faptul ca se cauta (buna intrebare Raluca!), este de actualitate si iti va aduce ceva trafic si din Google, si relavanta subiectului respectiv pentru tine, blogul tau si cititorii acestuia.

Mai mult decat atat, cati dintre voi ati rezistat tentatiei :-)? Sunt convins ca acesta ar fi un prim pas in experienta online a unui blogger incepator / mic (apropo de discutia bloggeri mici vs. bloggeri mari) care vrea sa ajunga o voce. Si un pas important pentru a-si da seama daca e pregatit pentru a intretine un blog de nisa.

Pareri?

Note de subsol:
1. Cristina Andrei, SEO Specialist la Avangate / GECAD ePayment. LinkedIn | Blog
2. Gabriel Curcudel, SEO & SEM Expert. LinkedIn | Blog
3. Seth Godin – marketing expert si speaker. Website | Blog | Wiki

Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments