Posted By Raluca Popa

Despre online in blogosfera, saptamana 21-27 septembrie


In urma participarii la re:seminar #2, Marie-Jeanne Chiriac1 trage cateva concluzii despre marketingul afiliat. De retinut: nu doar blogurile de nisa se preteaza la monetizare, se pot face bani si din blogul personal daca iei in calcul profilul audientei tale cand iti alegi produsele carora sa le faci reclama. De asemenea, nu e suficient sa pui un banner de afiliat pe site, pentru ca cele mai bune conversii se obtin cand mesajul publicitar este integrat in continutul blogului.

De la Victor Kapra2 aflam de lansarea hotbrands.ro, un spatiu care faciliteaza dialogul intre oficialii unui brand si publicul interesat de informatii despre brandul respectiv.

Victor Kapra

Un spatiu online interactiv in care puteti pune intrebari direct oamenilor care se ocupa de branduri. De exemplu, avem stirea despre lansarea noilor procesoare Intel. Cine vrea sa afle mai multe poate sa-i puna intrebari pe hotbrans.ro direct lui Cristian Radu, retail marketing manager, care are obligatia sa raspunda in timp de sase zile.

Victor Kapra, emag.ro lanseaza hotbrands.ro

Dupa cum spune si Victor, proiectul este ambitios, dar reusita sa depinde de modul in care se va desfasura dialogul: o abordarea naturala si prietenoasa plus evitarea limbajului de lemn sunt semne ca initiativa poate avea succes.

Titus Capilnean3 iti reaminteste pe maibun.ro elementele esentiale ale unei teme de blog profesionist. Chiar daca stiai asta, nu strica sa iti reamintesti cateva modalitati prin care elementele de layout ale blogului pun in valoare continutul de calitate si reclama.

Si dupa ce ti-ai ajustat tema, consulta si ghidul complet pentru Google Website Optimizer, o carte in format .pdf despre optimizarea siteului postata de Gabriel Curcudel4 pe blogul personal.

Cum masuram social media? Un articol despre gestionarea metodelor de relationare sociala in PR, preluat de pr-romania.ro, trimite la reflectie si la schimbarea abordarii si a metodelor traditionale de transmitere a mesajelor in mediul online, descris ca „forma finala a societatii democratice – un univers cu adevarat haotic”.

Ionut Oprea5 ofera cateva motive pentru care hi5 este mai popular in Romania decat Facebook. In randurile unei populatii aplecate preponderent spre tabloidizare si frivolitate, reteaua sociala hi5.com atinge nevoile primare prin simplitate, entertainment si nu in ultimul rand prin componenta de dating online.

Prin contrast cu libertatile comportamentale asumate pe hi5.com, Constantin Codreanu6 ne informeaza ca s-a lansat imhalal.com, motor de cautare destinat musulmanilor care alerteaza utilizatorii in cazul cautarilor care incalca legile sfinte.

Ce nivel de alerta crezi ca ar avea numele sau blogul tau? 🙂

Note de subsol:
1. Marie Jeanne Chiriac – project manager Dietetik.ro. Blog | Twitter | Linkedin
2. Victor Kapra – consultant independent. Blog | LinekdIn | Twitter
3. Titus Calipnean – Web Editor and Online Marketeer at STANDOUT. LinkedIn | Blog | Twitter
4. Gabriel Curcudel, SEO & SEM Expert. LinkedIn | Blog
5. Ionut Oprea – General Manager at STANDOUT. LinkedIn | Blog | Twitter
6. Constantin Codreanu – blogger. Blog

Raluca Popa | Editor @ refresh.ro Twitter | Blog personal

View Comments