Posted By Costin

Perceptia expertilor despre utilizatorii de Twitter, Facebook si Hi5


Va semnalez studiul prezentat la Webstock de catre Daedalus Millward Brown, scopul cercetarii fiind acela de a determina care sunt motivatiile pentru care romanii folosesc aceste retele si totodata cum se percep utilizatorii intre ei.

Am extras din prezentarea de mai jos doar perceptia expertilor despre utilizatorii de Twitter, Facebook si Hi5.

Twitter: early adopters, lideri de opinie, proprietari de bloguri, persoane focusate pe networking.

Facebook: educati, profesionisti, cititori de bloguri, focusati pe a avea si a partaja.

Hi5: OTV-ul Romaniei, reteaua sociala cu cea mai mare audienta, insa plina de cocalari.

* Aceasta prezentare a dus la publicarea articolului “Webstock 2009: Hi5-ul este OTV-ul Internetului romanesc” pe realitatea.net, articol ce a avut o reactie imediata din partea ARBOinteractive si Daedalus Millward Brown. Citeste mai multe aici.

* via strategist.ro

* Lista evenimentelor mediului online romanesc este disponibila pe evenimente.NET!


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments