Posted By Costin

De ce exista magazine si programe de afiliere online cu program offline?


In urma cu o saptamana am realizat lista magazinelor online romanesti care se implica in social media si au un cont pe Twitter.

Fiind o munca migaloasa am trecut in vedere inca alte cateva liste asemanatoare si am observat cum site-uri precum biosens.ro sau tarraplast.ro sunt catalogate ca magazine online, in ciuda faptului ca nu sunt decat simple pagini de prezentare a produselor.

Mai mult decat atat, un articol de pe primul site ma invita sa devin unul dintre afiliatii tautropfen.ro. Insa pentru a intelege mai bine ce inseamna afiliat pentru biosens.ro si tautropfen.ro va semnalez urmatorul citat:

Tautropfen isi lanseaza propriul program de afiliere.

Ti-am starnit curiozitatea? Vrei să stii ce presupune asta mai exact?

Eu, tu, el si, in prinicipiu, orice persoana care doreste, poate sa reprezinte marca Tautropfen. Ss devina parte din echipa de vanzare si promovare Tautropfen. Cum? Semnezi un contract prin care iti oficializezi statutul de afiliat Tautropfen al Biosens.

Fiecare partener afiliat primeste un pachet informational (cd+tipar) format din:

a. Filosofia Tautropfen
b. Prezentarea produselor
c. Prezentarea sistemului de bonificatie
d. Prezentarea programelor Tautropfen
e. Parola pentru acces la informatii specializate si configurarea comenzii;

…la care se adaugă un statut aparte în familia Biosens. Plus discounturi la toate produsele Biosens!

Nu stiu daca exista printre voi persoane care considera aceste lucruri normale pentru 2009, insa rasfoind refresh.ro am realizat ca piata platformelor de comert electronic s-a dezvoltat destul de rapid in ultimele 6 luni.

De asemenea, concurenta agresiva si criza financiara au format impreuna un catalizator puternic pentru ca implementarea unui magazin online sa se simplifice enorm de mult si sa coste, in unele oferte, cat doua abonamente de RATB:

buyos.ro – de la 25 euro / luna (vezi oferta).
myhost.ro + ContentSpeed – 60 euro pe luna (vezi oferta)
Sellerator si Live2c – nu are costurile de implementare online, insa nu cred ca sunt departe de cei enumerati mai sus.

In conditiile acestea, nu pot decat sa imi pun cateva intrebari:

1. de ce as mai face atata efort pentru a construi un site de prezentare produse prin care sa incerc sa vad si sa caut afiliati?

2. De ce as mai comunica oferte si preturi pe Twitter (@TarraPlast sau @BlogBiosens), o zona dominata de heavy internet consumers daca nu le pun la dispozitie un cos de cumparaturi online?

3. De ce sa am magazinul online deschis 8 ore pe zi din moment ce pot sa o fac 24/24?

4. De ce as angaja o persoana care sa citeasca formularele de comanda completate de potentiali clienti in loc sa aiba grija sa reimprospateze un cont de internet-banking in care pot vedea in timp real platile clientilor efectivi?

tarraplast.ro - formular de comanda


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments