Posted By Costin

Evian Roller Babies intra in Guinness Book


Conceputa initial pentru a opri o eventuala scadere a vanzarilor apei minerale Evian, campania Evian Roller Babies a avut un succes neasteptat ceea ce a dus la ocuparea unui loc in cartea recordurilor.

Potrivit declaratiilor reprezentantilor Danone, companie franceza care detine Evian, clipul a fost vizualizat de peste 45 milioane de ori de la lansarea din vara trecuta.

Despre Evian am mai amintit cu ocazia topului clipurilor virale realizat de catre GoViral la nivel international pe luna octombrie 2009, top in care un alt clip Evian, More than a bottle (Paul Smith for Evian), ocupa locul 8.

* citeste mai multe.


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments