Posted By Costin

Top 10 clipuri virale 10.2009 (GoViral)


Despre GoViral am amintit in august, odata cu prezentarea platformei GoViral Network ca solutie suplimentara de venit pentru publisheri. Pe scurt, GoViral este un distribuitor de content video care foloseste reteaua GoViral Network pentru a promova diferite campanii.

In fiecare luna, GoViral realizeaza de asemenea si un top al clipurilor virale, top ce contine clipuri video care reflecta trendurile in marketing viral, atat la nivel local, pentru America de Nord, America de Sud, Europa si Africa, cat si la nivel global.

Clipurile ilustreaza modalitatile de abordare folosite in scopul mentinerii atentiei vizitatorilor (evenimente bizare, umor, muzica folosita, pasaje video cunoscute etc) si maniera prin care companiile folosesc aceste vehicule pentru a construi brand awarness la nivel international.

Pe primul loc al topul lunii octombrie 2009 publicat de GoViral se afla un clip dintr-o campanie pornita la initiativa Volkswagen Suedia (thefuntheory.com), campanie care isi propune sa schimbe comportamentul oamenilor adaugand o componenta distractiva rutinelor de zi cu zi.

Inainte de a va invita sa urmariti clipul Volkswagen Suedia iata si lista intregului top 10 clipuri virale alcatuit de GoViral:

1. Volkswagen – The Fun Theory
2. Google Wave Cinema – Pulp Fiction
3. FIFA 2010 – How big can football get?
4. Rio de Janeiro – Olympic Games 2016
5. Diesel – Quique The Head
6. Canal+ – A Great Story
7. ReThink Breast Cancer – BoobyBall
8. Paul Smith for Evian – More than a bottle
9. Sony Ericsson – Hopper Invasion
10. Cadbury – Zingolo feat. Tinny

Nota: Folositi legaturile din topul de mai sus pentru a naviga direct la clipul care va intereseaza. Navigarea intre clipuri se poate realiza utilizand meniul orizontal din zona imediat urmatoare fiecarui clip.

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments