Lansări
Posted By Costin

zumzi.ro, social-shopping romanesc


La un an de zile dupa ce a inchis vertimo.ro, Calin Fusu investeste intr-un nou start-up, zumzi.ro, start-up a carui lansare a avut loc in urma cu 2 saptamani, in cadrul evenimentului WebClub, alaturi de AdCaptcher, VP Factory, AlphaTalks and Mudjo.

* Lista evenimentelor mediului online romanesc este disponibila pe evenimente.NET!

Zumzi este o aplicatie asemanatoare cu Twitter, adaptata mersului la cumparaturi. Permite trimiterea de mesaje de 400 de caractere, alegerea tipului actiunii, indicarea locului in care se desfasoara actiunea, adaugarea unei imagini si adaugarea pretului.

zumzi.ro

Calin Fusu

Deoarece oamenii de la web-club ziceau ca trebuie sa investesti in zece startup-uri ca sa mearga unu, am facut a doua mea investitie (fara sa numaram neogen/bestjobs), in site-ul de social-shopping Zumzi. Deoarece azi e si ziua lansarii, va invit sa-l testati si sa scrieti mai jos ce parere aveti..

Desi zona de social-shopping pare sa fie tot mai aglomerata (la nivel global leaderul e Kaboodle, iar in Romania cel mai apropiat e Coolio), se pare ca inca nu s-a descoperit formula/interfata care sa imbine cu succes focalizarea pe produse necesara la ecommerce cu cea pe persoane de la social.

In 6 luni Zumzi trebuie fie sa castige suficienta tractiune incat sa atraga o noua runda de investitii, fie sa se inchida.
Calin Fusu1, Director General, Neogen SA – Am investit in Zumzi

Observ ca nu a fost luata in calcul posibilitatea de a include Zumzi ca feature pentru Neogen.

Oare mutarea sub neogen.ro (ex: zumzi.neogen.ro sau direct in pagina de profil) si integrat ca serviciu de comunicare intre utilizatorii care merg la cumparaturi, nu i-ar da oare tractiunea necesara unei dezvoltari aproape virale?

Am putea lua in considerare si faptul ca neogen.ro ar avea astfel posibilitatea de a lua plusul comunitatii si de a monitoriza discutiile despre branduri si produsele/serviciile acestora. Nu ar atrage Neogen mai usor bani din publicitate?

* conform money.ro, Calin Fusu a investit 10,000 de euro in zumzi.ro, iar investitia in vertimo.ro a fost de 5000 de euro.

Note de subsol:
1. Calin Fusu – Director General, Neogen SA. LinkedIn | Blog | Twitter

Costin are 40 de ani și creează conținut din 2004. A gândit digital la Thinkdigital pentru 3 ani, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit) și Bakers Digital Communication (Managing Director), însă a dezvoltat și 2 jocuri MMORPG web based, cu unul dintre ele câştigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments