Posted By Costin

O idee pentru magazinele online


Nu stiu daca doar mie, insa mi-ar placea ca in paginile produselor magazinelor online de electronice sa vad si un clip video de cateva secunde sau macar cateva imagini facute la lumina naturala.

Sony Vaio VGN-Z31XN/B

Sa luam eMag de exemplu. Sony Vaio VGN-Z31XN/B e un laptop care costa 7400 ron. O bijuterie. Fiind prea scump, acesta nu este expus in showroom, fiind disponibil doar la comanda.

Pagina de prezentare a produsului contine o singura imagine, si aceea furnizata probabil de catre Sony. De fapt, toate imaginile produselor prezentate in magazinele online sunt insotite de galerii de imagini de PR.

In cazul laptopului de mai sus, se spune ca e negru, insa tastatura pare argintie. Ar fi prea… metalic pentru gustul meu, iar 7000 de ron lipsa m-ar enerva destul de tare daca as descoperi ca argintiul acela luceste… 🙂

Oare cateva imagini la lumina naturala si un clip video de cateva secunde nu ar incuraja intentia de cumparare? Cat de greu poate fi? O parte din laptopuri sunt expuse in showroom-uri, altele se intorc la garantie etc.

In cateva luni, magazinul online ar avea o baza proprie de imagini si clipuri video ale produselor din inventar.

Sony Vaio VPC-CW1S1E/B [1] Sony Vaio VPC-CW1S1E/B [2]

Imaginile de mai sus sunt facute tot in eMag, la Sony Vaio VPC-CW1S1E/B. Il aveam ca back-up pentru cazul in care prima optiune nu se mai afla pe stoc. Din nefericire pentru toata lumea, nici acesta nu era disponibil decat prin comanda, luni.


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments