Posted By Costin

Pace “creativilor”


Cu o oarecare intarziere de cateva zile anunt faptul ca am renuntat la ideea de a mai continua competitia pentru logo-ul/identitatea refresh.ro pentru a reda pacea sufleteasca a industriei de design din Romania. 🙂

Ideea e ca nu am nici timp si nici energie pentru puseurile unor oameni nemultumiti de prea multe lucruri pentru a le mai enumera aici. Si in niciun caz nu o sa supun la vot logo-ul/identitatea refresh.ro si nu o sa-mi stric prietenii datorita unor oameni cu mult timp liber prin agentiile din Bucuresti.

identity

In plus, in urma catorva zeci de e-mailuri, propuneri, telefoane si discutii pe care le-am avut in tot acest timp am inteles ca in industria de design, pe langa orgoliile mult prea mari ale unora, insa nejustificate dpdv a calitatatii lucrarilor si deadline-urilor nerespectate, supravietuiesc frustrari mai mult sau mai putin inutile si o competitie alimentata de criza financiara.

Nu sunt insa problemele mele sau ale refresh.ro. Iar cine are serios de munca, oricum nu are timp de a socializa cu audienta refresh.ro. O cunoaste deja :-). Nu e rau sa lucram mereu cu aceiasi oameni, insa ar fi fost placut sa cunoastem si sa recomandam si oameni noi. Oh, well.

Consider ca am facut o greseala imensa acceptand comentariile negative, mare parte anonime (heheeei IP-urile sunt inregistrate), din partea unor oameni care au blog de companie sau pur si simplu se plictiseau la munca. Nu ar fi trebuit. Iar pentru asta imi cer scuze cititorilor refresh.ro.

Greseala a avut insa si o parte buna. Am cunoscut oameni noi, din industrie, care nu au parut prea surprinsi de exploatarea negativa a provocarii pe care am lansat-o. S-au inaintat cateva propuneri de colaborare ferme, s-au trimis cateva propuneri faine conditionate insa de anonimat :-(, s-au desfasurat cateva intalniri si s-a ras.

Insa toate acestea mi-au confirmat faptul ca refresh.ro are audienta care trebuie.

In aceeasi ordine de idei, refresh.ro se va relansa in scurt timp, posibil pana la finalul lunii februarie, cu sprijinul unor oameni talentati, oameni care fac lucrurile sa se intample.


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.