Posted By Costin

Ce mai vinde cel.ro? GPS Mio cu ecran spart si accesoriile desigilate!


Nu doar magazinele online au probleme cu livrarile la domiciliu. Cateodata si clientii.

Am comandat on-line de la www.cel.ro un GPS, desi imi promisesem solemn ca nu voi mai comanda in viata mea de la ei. Am primit… cutie rupta, accesorii aruncate in cutie de-a valma, fara pungi, nesigilate, ecran spart, aparat plin de zgarieturi, vizibil folosit…

Bineinteles ca am pus mana pe telefon ca sa rezolv problema si bineinteles ca am fost plimbat intre toate departamentele posibile si am dat mail-uri la shaptemii de adrese (cea care raspunde la telefon e intotdeauna cu capul in nori si se scuza de fiecare data ca ea doar “raspunde la telefon”) ca intr-un final sa imi spuna cu mult tupeu ca “asta e frate”, nu are cum sa imi inlocuiasca produsul.

Mai multe detalii la Cristi Dorombach1 pe blog.

Ma intreb. In acest caz nu se aplica Art. 7, alineatul 1 din Ordonanta nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta?

Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Ordonanta nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta

Note de subsol:
1. Cristi Dorombach – Project Manager la Realitatea.NET, problogger piticu.ro. Blog | LinkedIn | Twitter

Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments