Posted By Costin

Mihai Seceleanu: “Este o greseala personala pe care mi-o asum in fata actionarilor InternetCorp”


Va semnalez (probabil) ultima declaratie a lui Mihai Seceleanu1, Managing Partner Internet Corp, pe subiectul recordului de trafic inregistrat de wall-street.ro in SATI week-end-ul trecut, pana in momentul in care acesta se va dezbate intr-o maniera oficiala in cadrul Comisiei Tehnice a SATI.

Am solicitat formal BRAT discutarea acestei chestiuni intr-o intalnire a Comisiei Tehnice a SATI. Mai mult decat atat, am solicitat BRAT sa certifice (1) faptul ca reffer-ul care a “generat” acest spike de trafic este GoogleAdwords / googleads.g.doubleclick.net si (2) care este ponderea vizitelor din Romania vs. din alte tari, atat in aceste ultime zile cat si in ultimele 12 luni.

Aceste certificari sunt informatiile pe care consideram necesare si suficiente pentru a arata inca o data ca suntem transparenti fata de piata.

Repet insa, nu chestiunea asta este importanta pentru noi. Cel putin cata vreme landingpage-ul campaniei de promovare nu a continut si nu contine coduri de adserver si pe el nu se serveste publicitate din cauza ca (1) ne intereseaza sa atragem permanent utilizatori noi si sa avem o rata de conversie cat mai buna, respectiv (2) pentru a mentine o rata cat mai buna de click pe bannere prin a neexpunerea acestora catre utilizatori care ajung prima data pe site printr-o campanie de abonare, eliminandu-se astfel potentiale suspiciuni ca acest incident poate dauna clientilor de publicitate.

Important este faptul ca, una peste alta, la finalul zilei, am “aruncat pe geam” extraordinar de multi bani pentru o campanie care nu ne-a adus niciun rezultat concret, exceptand un spike de trafic care nu se va mentine si care nu va fi luat in calcul nici de noi (in comunicarea publica) si, cu siguranta, nici de catre clienti / utilizatori.

Pentru cateva zile am atras pe site o audienta uriasa care in mare parte nu are legatura cu continutul site-ului sau cu caracteristicile socio-demografice ale cititorilor acestuia si asta nu ne incanta sub nici o forma – este o greseala personala pe care mi-o asum in fata actionarilor InternetCorp, pentru ca acestia sunt singurii in fata carora raspund, ca CEO, in privinta modului in care sunt cheltuiti banii companiei.

Punctual, legat de alte comentarii ale cititorilor refresh.ro, pot spune ca, probabil ca si multi alti clienti, InternetCorp este facturat de catre Google Ireland Limited in regim “postpay”, lunar, in RON.

Mihai Seceleanu, Managing Partner Internet Corp

Note de subsol:
1. Mihai Seceleanu – Managing Partner Internet Corp. Blog | LinkedIn

Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments