Posted By Costin

Ministerul Turismului a alocat 200.000 de euro pentru Google si Yahoo


Oferta turistica a Romaniei va fi popularizata, in 2010, pe Google si Yahoo, bugetul alocat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului pentru promovarea online prin intermediul celor doua servicii online fiind de 200.000 de euro.

Interesant este faptul ca acelasi buget a fost alocat de catre minister si pentru realizarea de brosuri, pliante sau alte materiale de prezentare tiparite.

Informatia a aparut in financiarul.com, insa nu am reusit sa o regasesc si pe site-ul ministerului, nici macar ca informatie contestata printr-un comunicat de presa :-). Ceea ce e de bine, cred, judecand dupa numeroasele comunicate de presa ce desmint sau aduc completari diferitelor informatii ce apar in presa romaneasca in legatura cu activitatea ministerului si a ministrului Elena Udrea.

Ma intreb oare ce impact ar avea o campanie in care am convinge cat mai multi bloggeri din Romania sa posteze in cadrul unui articol un set de imagini cu obiective turistice pe care strainii le-ar putea vizita in Romania. Iar acest lucru sa se desfasoare regulat si sustinut, poate si cu ceva suport din partea mass-mediei traditionale.

Ce parere aveti? Mie, de exemplu, mi-ar placea ca atunci cand cineva cauta visit bucharest pe google images sa nu-i mai apara in prima pozitie o fotografie din 1843 bc, ci una in care apare un grup de turisti, ca in cazul aceleiasi cautari in care inlocuim bucharest cu paris. 🙂


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments