Posted By Costin

zumzi.ro a depasit 300 de milioane de lei economisiti pentru utilizatorii serviciului


Zumzi.ro, proiect in care a investit si Calin Fusu1 toamna trecuta, dar care si-a schimbat intre timp directia de actiune, pare ca incepe sa dea roade. Modelul de business care sta acum la baza platformei online este preluat de peste ocean, precursorul modelului fiind Groupon.com, platforma ce a adus americanilor într-un an jumate economii de peste 160 de milioane de dolari.

* citeste si zumzi.ro, social-shopping romanesc

In varianta actuala, Zumzi.ro este online din luna februarie, reusind pana acum sa economiseasca peste 330 de milioane de lei pentru utilizatorii serviciului, in mai putin de 3 luni de zile.

Costi Teleman2, fondatorul si managerul Zumzi, are ca obiective principale pentru sfarsitul anului 2010 extinderea in cel putin 6 orase din Romania (in momentul de fata ofertele fiind valabile doar in Bucuresti) si economii in valoare de minim 100.000 RON.

Pe langa beneficiile pe care le aduce utilizatorilor, Zumzi.ro reprezinta insa si un nou canal de marketing in Romania, bazat pe conceptul de “cumparaturi colective”. Asemanator din anumite puncte de vedere marketingului afiliat, prin prisma “plăteşti doar dacă vinzi”, platforma aduce in plus promovarea la nivelul retelelor sociale (vezi si aplicatia pentru Facebook care permite comandarea ofertelor direct de pe Facebook) si o baza de date ce are in momentul de fata peste 1000 de inregistrari constand in utilizatori de Internet ce vaneaza reduceri si nu numai.

Planul lui Costi Teleman e ca Zumzi sa ajunga la break-even in maxim 3 luni de zile, economiile de peste 100,000 de RON depinzand totusi de cum se vor misca si celelalte orase in care se va extinde serviciul. Si acum vine partea cea mai interesanta. Toate acestea se intampla cu un site care a depasit recent 1000 de utilizatori inscrisi care genereaza in medie 300 de vizite / zi.

Note de subsol:
1. Calin Fusu – Director General, Neogen SA. LinkedIn | Blog | Twitter
2. Costi Teleman – manager si founder Zumzi.ro. LinkedIn | Twitter

Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments