Posted By Costin

Targetare in functie de varsta, sex, domiciliu si venit? Da! Pe mobisite-uri!


Vodafone a lansat o noua functionalitate sistemului de mobile advertising AdPlus (dap, ala cu mesajele promotionale), functionalitate ce permite, atentie, targetarea utilizatorilor mobisite-urilor in functie de varsta, sex, domiciliul, tipul de telefon utilizat si venitul estimat al utilizatorului (comunicatul de presa).

Vodafone inregistra la finalul lunii martie 2010 un numar de 9.730.000 clienti, dintre care 38%, 3.697.400 de clienti, sunt pe abonament, aproximativ jumatate din numarul de utilizatori de internet din Romania. Asta apropo de cati clienti Vodafone au, cu siguranta, toate datele declarate corect (cu buletinul in mana, zic). Iar daca luam in considerare promotiile care s-au facut/fac pentru cartele reincarcabile (credit vs. datele personale) este foarte posibil ca numarul sa se dubleze lejer.

Cred ca este un pas destul de interesant pentru industria de publicitate / agentii, insa imens pentru marketing afiliat sau vanzari directe (thinking about turism si telecom sau divertisment), avand in vedere ca, folosind datele puse la dispozitie de catre Vodafone, poti sa atingi cu o mai mare precizie potentialii clienti.

Vodafone a incheiat deja parteneriate cu Arbo Interactive, F5 X-Media si Splendid Interactive.


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments