Posted By Costin

De ce urmarim companiile pe Twitter?


Un studiu efectuat de catre ExactTarget si CoTweet pe 1500 de utilizatori ai retelei sociale Twitter ce urmaresc companii sau branduri, dat publicitatii saptamana trecuta, releva faptul ca:

– 38% sunt motivati de stirile ce preced produsele care urmeaza sa fie lansate,
– 32% doresc sa fie informati in legatura cu activitatile companiei,
– 31% urmaresc promotiile si reducerile de pret.

La polul opus, 10% dintre urmaritorii unui brand sunt motivati de faptul ca ar putea sa primeasca un mesaj direct (DM) din partea acestuia 🙂 (ceea ce justifica intr-un fel ca studiul a fost efectuat in Statele Unite 🙂).

Pentru mai multe detalii despre comportamentul media social al celor care acceseaza Twitter zi de zi sau raspunsul la intrebarea “de ce companiile ar trebui sa-i angajeze in discutii pe acesti heavy-twitter-users” cititi Twitter Followers Seek Info, Value.


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments