Posted By Costin

revistaflacara.ro, dupa 99 de ani de print


Ieri s-a (re?)lansat revistaflacara.ro, site-ul oficial al revistei Flacara, dupa 99 de ani de print in care revista si-a dedicat paginile sale efortului de promovare a educatiei, a culturii si a performantei stiintifice. Site-ul a fost realizat in parteneriat cu Bakemono, online publishing & development. (detalii in comunicatul de presa)

Publicitatea, insa, se vinde tot in print.

Funny bonus: Daca e sa trecem rapid prin mediakit-ul de mai jos, intelegem ca revista Flacara este citita de oameni care baga peste 10 milioane lunar in medicamente, peste 20 de milioane in produse de ingrijire personala, beau vodca zilnic, au o casa de vacanta, au cumparat peste 10 carti anul asta, au intentia de a-si cumpara radiocasetofon cu CD in urmatorul an, fac banking prin telefon si conduc Mercedes, Citroen sau Dacia Logan.

Asta nu s-ar traduce ca-s trecuti de 40-45 de ani, cu bani si cam… troscari? :-)))


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments