Posted By Costin

Webstock Awards 2010


Sub tematica “Future of Social Media“, in 16 septembrie 2010, la hotel Radisson Blu, Evensys impreuna cu Vodafone organizeaza Webstock 2010, unul dinte cele mai importante evenimente off-line despre online din Romania. (vezi comunicatul de presa publicat la inceputul saptamanii)

Ca si in ceilalti ani, sub egida Webstock 2010 va fi organizata si o competitie, Webstock Awards 2010, care, anul acesta, va premia cele mai creative si inedite proiecte si campanii in social media, produse in Romania in ultima perioada.

Inscriere

In competitie pot participa proiecte care nu au fost incluse in editiile anterioare. De asemenea, un proiect poate fi inscris doar intr-o singura categorie (cea mai apropiata de pozitionarea sa).

Trebuie sa mai stiti ca participarea la Webstock Awards 2010 este gratuita, perioada de inscriere este 16 august – 5 septembrie, iar pentru inscrieri va trebui sa trimiteti un e-mail la adresa [email protected] cu urmatoarele informatii:

Nume Proiect*:
Adresa Web*:
Categoria din concurs*: (pentru care se face inscrierea)
Compania*: (compania care detine proiectul)
Dezvoltare*: (daca e alta companie decat cea care detine proiectul)
Persoana contact*:
E-mail*:
Tel. Mobil*:
Descriere proiect*: (maximum 1.000 caractere cu spatii)
Avantaje:
Stadiul proiectului: (in ce stadiu de dezvoltare este acum – beta, private beta**, lansat oficial – si ce alte facilitati urmeaza sa integreze).

* Toate aceste capitole trebuie completate.
** Pentru proiectele private beta, participantii trebuie sa furnizeze un user name si o parola / un cod de acces.

Nota: Daca proiectul este dezvoltat de o persoana fizica, aceasta va completa doar capitolul Persoana de contact”, fara “Compania” si “Dezvoltare”

Lista categoriilor

1. Publishing (including Photography) Proiecte online bazate in principal pe continut specializat in formate inedite si deschise interactiunii cu utilizatorul.
2. Utility Aplicatii online sau pentru desktop ce ofera utilizatorilor diverse instrumente pentru activitatile de zi cu zi.
3. Viral Clipuri video care au circulat pe bloguri, e-mail sau au inregistrat un numar important de vizualizari pe site-uri de video sharing.
4. Social Networking Site-uri ce permit interactiunea dintre utilizatori in diverse moduri.
5. User Generated Content Continut de diverse feluri (video, foto, text) creat de utilizatorii obisnuiti si postat de cele mai multe ori pe site-uri dedicate.
6. Audio & Video (Online Music & Radio, Video Sharing & Online TV) Site-uri ce difuzeaza online sub diverse forme muzica (radio online, agregatoare de piese muzicale, site-uri cu streaming audio) si clipuri video (video sharing, TV online dedicate, site-uri ale televiziunilor offline).
7. Blogging Campaigns Campanii desfasurate pe bloguri (de la bannere pana la teste de produse si servicii) si bloguri dedicate unor branduri.
8. Special Projects (Brands) Proiecte speciale dezvoltate in online pentru sustinerea campaniior unor branduri, ce au inclus cel putin o platforma de social media.
9. Facebook Applications Aplicatii dezvoltate si implementate pe Facebook.
10. Facebook Fan Pages Pagini pe Facebook apartinand companiilor.
11. Microblogging Projects Aplicatii si site-uri care utilizeaza sau sunt dezvoltate pe platforme de microblogging, gen Twitter, Cirip etc.
12. Others Orice alte aplicatii care nu se incadreaza in categoriile dedicate

* in ce categorie s-ar incadra sp2.ro? 2 sau 11? 🙂


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments