Posted By Costin

Dilema


Astazi despre branding, cu o intrebare ajutatoare: De ce Dragos Stanca nu se semneaza Publyo in comentariile de pe bloguri?

In timp ce companiile fac tot posibilul sa devina cat mai umane posibil si investesc bani in media sociale / blogging tocmai pentru ca acolo pot fi recomandate de catre OAMENI, de ce se gasesc destui care pornesc proiecte de la 0, prea ocupati cu branding-ul acestuia decat orice altceva?

Imi poate da si mie cineva un motiv pentru care ar trebui sa ma semnez cu re:fresh in comentariile de pe bloguri? Pe mine ma depaseste ideea de a ma asocia cu toti prietenii Akismet-ului, de la c14l1s pana la agregatoare.


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments