Posted By Costin

Retrospectiva .ro (08.2010)


Continuam retrospectiva .ro din 2010 cu cele mai importante evenimente ale lunii august 2010, asa cum au aparut pe refresh.ro. Daca aveti completari, nu ezitati sa lasati un comentariu cu detalii + link. Imi este imposibil sa cred ca va fi completa fara ajutorul vostru.

Multumesc!

THR-TNS gafeaza in cazul branding-ului de tara al Romaniei

Asocierea THR-TNS gafeaza puternic, alegand o imagine de stock pentru logo-ul Romaniei. Semnalarea pleaca din blogosfera (via piticu.ro) si face inconjurul globului. Tot in blogosfera insa, tinta atacurilor este ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului. Udrea pare mai interesanta atacurilor. Frunze si sange la MDRT

In aceeasi perioada, reprezentanti ai Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului s-au intalnit cu Mark Cowan, Head of Emerging Markets CEEMEA – Facebook, pentru a discuta modul in care Facebook poate ajuta turismul romanesc si realizarea unui parteneriat strategic in domeniul marketingului intre MDRT si Facebook. Wow. MDRT vrea parteneriat cu Facebook pentru promovarea turismului in Romania

Madalina Manole creste traficul site-urilor de stiri
Iulie 2010, luna “Madalina Manole“, a insemnat pentru o parte dintre cele mai importante site-uri de stiri din Romania stabilirea unor noi recorduri personale de trafic in ceea ce priveste numarul de vizitatori unici, site-uri precum cancan.ro, libertatea.ro, stirileprotv.ro si adevarul.ro inregistrand astfel cresteri si de pana la 23% (cancan.ro). libertatea.ro si cancan.ro au depasit pragul psihologic de 2M vizitatori unici pe luna (Top 10 SATI iulie 2010)

Dragos Stanca e pe picior de plecare de la F5
Si desi sustinea ca nu, ca va duce pana la capat proiectul F5, toate zvonurile din piata ii erau impotriva. Bine, plecarea de la F5 si implicarea full time in alte doua proiecte nu a fost departe. Proiectul F5 a fost ingropat? Nu stim. Suntem insa siguri ca a plecat si PR-ul. 🙂 2, pe surse, de la F5 Realitatea-Catavencu si Dragos Stanca: “Nu stiu daca ma voi pensiona din F5 dar momentan sunt aici si voi duce la capat acest proiect.”

Se infiinteaza ARMO

Reprezentatii celor mai importante magazine online din Romania au anuntat infiintarea Asociatiei Romane a Magazinelor Online (ARMO), organizatie ce are ca obiectiv principal sustinerea dezvoltarii comertului online in Romania, ca metoda cea mai moderna si mai eficienta de comert retail, sigura si ce ofera avantaje si beneficii clare consumatorilor, prin comparatie cu metodele de comert traditionale. Asociatia Romana a Magazinelor Online va stabili standardele pietei locale de comert online

Inna, 600,000 de fani pe Facebook!
In cazul in care v-ati intrebat vreodata care este cel mai popular roman pe retelele sociale, acesta este Elena Alexandra Apostoleanu (Inna) din Mangalia, interpreta de muzica dance si house ce s-a lansat in 2008 cu single-ul Hot. Elena Alexandra Apostoleanu (INNA), cel mai popular roman pe retelele sociale

Cat costa jurnalismul online?
ziare.com a lansat (recent?) un program de colaborare prin care orice persoana cu aptitudini jurnalistice poate trimite materiale pe adresa de e-mail redactiei si este recompensata pentru munca depusa, in functie de cat de interesante sunt textele pe care aceasta le scrie.

ziare.com plateste cate 5 lei pentru fiecare 1.000 de accesari facute de articol, la care se adauga 20% din suma pentru textele ce au peste 80 de comentarii, respectiv 30% pentru cele care au peste 150 de comentarii. Deci cat costa jurnalismul online?

In acelasi timp, vesi nu tocmai placute aflam de la BRAT. 2009 a insemnat un an destul de naspa pentru Adevarul Holding, Cancan Media, Burda, etc. Sunt vesti bune din print pentru online.

Revista Flacara paseste in online

S-a lansat revistaflacara.ro, site-ul oficial al revistei Flacara, dupa 99 de ani de print in care revista si-a dedicat paginile sale efortului de promovare a educatiei, a culturii si a performantei stiintifice. Site-ul a fost realizat in parteneriat cu Bakemono, online publishing & development. Cand o vedeam ca pe o veste buna am observat ca publicitatea se videa tot in print. revistaflacara.ro, dupa 99 de ani de print

Bannerele nu mor. Dimpotriva!
37% din internauti sunt influentati de publicitatea online fara sa dea click/ Internetul amplifica intentiile de cumparare in mixul de media. Acesta este unul din rezultatele studiului Voice of the Internet User realizat de IAB Romania si eResearch Corp, studiu ce s-a derulat in perioada iunie-iulie 2010, pentru a studia impactul publicitatii online si atitudinea utilizatorilor de internet fata de aceasta. 37% din utilizatorii de internet sunt influentati de publicitatea online fara sa dea click


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments
There are currently no comments.