Posted By Costin

Ce ar putea sa contina pagina de prezentare a unei companii in 2011?


Aparent legaturi catre conturile companiei de pe retelele sociale in cadrul carora isi poate gasi publicul tinta. Este concluzia la care a ajuns BrandTailors, o companie strategie si design de brand, printre ai carei clienti se afla si colegii de la Intact Media Group, Antena 1, UTV, Europa FM, Radio 21 sau Vibe FM.

Astfel, noul site BrandTailors este cladit pe o strategie de social media bazata pe Facebook, Twitter, LinkedIn, Flickr si Scribd, intregul continut al site-ului regasindu-se exclusiv pe aceste retele sociale, repartizat in functie de tipul de interactiune pe care acestea o ofera utilizatorilor.

Am identificat, în urma unei analize asupra vechiului nostru website, dar şi asupra informaţiei pe care o comunicăm, faptul că există grupuri distincte de public cărora ne adresăm şi cu care interacţionăm, iar noua strategie on-line ne va ajuta să comunicăm diferenţiat fiecărui grup în parte.

Ionut Militaru1, Account Executive BrandTailors

Mai multe in BrandTailors îşi lansează noua strategie de comunicare on-line bazată exclusiv pe reţele sociale.

Note de subsol:
1. Ionut Militaru – Account Executive BrandTailors. LinkedIn

Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments