Posted By Costin

Traficul sectiunilor “new-media” de pe principalele site-uri din Romania (02.2011)


Nu am mai urmarit de aproape un an de zile traficul sectiunilor de stiri din new-media si internet (sau echivalentul) de pe principalele publicatii online din Romania. M-am gandit sa-l linistesc totusi pe Orlando Nicoara :-).

Cifrele de mai jos sunt luate din SATI (Overview comparativ) si apartin sectiunilor din paranteze.

1. Zf.ro (Business Hi-Tech) – 205.972 vizite – 334.103 afisari
2. Wall-Street.ro (Media & Advertising) – 15.800 vizite – 27.394 afisari
3. Money.ro (Media si Comunicare) – 14.406 vizite – 16.172 afisari
4. BusinessMagazin.ro (Business Hi-Tech) – 10.603 vizite – 30.086 afisari
5. DailyBusiness.ro (NewMedia) – 10.238 vizite – 15.082 afisari
6. Capital.ro (Media) – 1.178 vizite – 1.456 afisari

Nu am apucat sa inscriu refresh.ro in SATI (cochetez de vreun an cu ideea asta, insa ma tin vreo 6000 de lei in loc), insa, conform Google Analytics, blogul de fata a raportat 32,650 vizitatori unici ce au generat 53,715 vizite si 92,923 afisari.

Sistemele de auditare a traficului sunt intradevar diferite, insa diferentele dintre refresh.ro si pozitiile 2-6 din topul de mai sus sunt oricum mult prea mari pentru a lasa loc de interpretari :-).

O., sunt in grafic! db nu a mai prezentat interes inca de pe 24 februarie 2009. Mai am o mica rafuiala cu zf-ul si fac exit! Pazea! 😉

Note de subsol:
1. Orlando Nicoara – General Manager, Apropo Media. Blog | LinkedIn | Twitter

Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments