Posted By Costin

ARMO vs. TRUSTED, marci de incredere pentru magazinele online din Romania


ARMO s-a lansat pe 16 august, cu 21 de magazine online ce joaca rolul de membru fondator, mai putin CEL.ro care a “parasit” ARMO in octombrie. TRUSTED s-a intamplat pe 29 aprilie, ca “extensie” a Galei Premiilor eCommerce.

TRUSTED.ro este un proiect implementat de Gala Premiilor eCommerce, Legi-internet.ro și Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România, toate cele 3 organisme nefiind implicate în activități de comerț electronic, asigurându-se astfel obiectivitatea certificării.

de aici

ARMO, Asociatia Romana a Magazinelor Online, este o Asociatie reprezentativa a magazinelor online din Romania, care sustine interesele membrilor sai atat prin activitatea sa, cat si prin activitatea tuturor membrilor fondatori si a noilor membri care vor intra in Asociatie in viitor.

de aici

De cativa ani, principala mea marca de incredere e reprezentata de review-urile pe care le gasesc online. Si am invatat sa pot decanta prostia unui cumparator (se intampla des, insa descopar astfel lucruri pe care si eu le citesc foarte rar :-)), ori PR-ul exacerbat. Dupa care urmeaza eventualele experiente directe ale cunoscutilor sau ale mele cu respectivele magazine.

Iau in considerare ca audienta refresh.ro este formata in majoritatea ei de heavy internet users, insa ma risc si va intreb.

O marca de incredere va influenteaza decizia de cumparare?

View Results

Loading ... Loading ...

Si bonus:

Care marca dintre cele doua de mai jos va inspira incredere?

View Results

Loading ... Loading ...

Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments