Posted By Costin

clickshop.ro, platforma de comert online de la Romtelecom, intra in 2parale.ro


Incepand de astazi, clickshop.ro, mall-ul online lansat in aprilie de catre Romtelecom si dezvoltat de Deutsche Telekom, se alatura platformei de marketing afiliat 2parale.ro, comisionul oferit per vanzare fiind de 3.5%, cu o perioada de recurenta de 1 luna (feed de produse disponibil, bannere dinamice).

Mai multe detalii puteti gasi pe blogul 2parale.ro.

Alaturi de DolceTV.ro si cauta.romtelecom.ro, clickshop.ro este o a treia linie de business in online ce face parte din strategia Romtelecom de a se extinde in zona de online si a deveni furnizor de servicii multiple, dupa cum a declarat, pentru refresh.ro, Olaf Lausen, General Manager – Business Development Department.

Clickshop.ro comercializeaza de la electronice si produse IT pana la echipamente pentru casa si gradina si articole sportive, si, ca un brand nou pe piata de comert online, acesta este inca la stadiul de experiment din perspectiva clientilor, a declarat Alina Cazacu, Portofolio Manager www.clickshop.ro, Business Development Department.

Iata si mini-interviul pe larg.

re:Fresh: Cat e business cat sunt incercari (alaturi de cauta.romtelecom.ro si dolcetv.ro) de a oferi un pachet de servicii cat mai variat clientilor?

Toate aceste proiecte sunt adevarate linii de business, fiind parte din strategia Romtelecom de a se extinde in zona de online si de a deveni un furnizor de servicii multiple.

De asemenea, sunt initiative prin care ne dorim sa le punem la dispozitie clientilor o gama varianta de oferte, adresandu-le nevoile si asteptarile specifice. In acelasi timp, ca linii noi de business, fireste ca tintesc catre generarea de venituri suplimentare pentru Romtelecom.

Ca sa ne referim la exemplele mentionate, www.DolceTV.ro este in acest moment cel mai complex portal integrat de divertisment de pe piata romaneasca, oferind nu doar televiziune online live, dar si filme si inregistrari TV. Astfel, www.dolcetv.ro este alegerea optima pentru a deservi diverse nevoi ale utilizatorilor, legate de divertisment, urmand, de asemenea, in trendul global in ceea ce priveste cresterea cererii de cosum in zona de entertainment.

Portofoliul www.DolceTV.ro va creste, desigur, asa cum s-a intamplat deja in ultima luna in ceea ce priveste oferta de canale TV si filme.

Olaf Lausen, General Manager, Business Development Department, Romtelecom

re:Fresh: Cum “se misca” clickshop.ro la cele aproape 2 luni de la lansare din punct de vedere al traficului, insa si al conversiilor?

La doua luni dupa lansare, www.clickshop.ro are zilnic un trafic constant de 5300 de vizite. Piata romaneasca de comert online este inca una tanara si se confrunta cu toate problemele specifice oricarei noutati de pe piata – de la plati online pana la livrare, totul este intr-un proces de evaluare permanenta din partea clientilor.

www.clickshop.ro este o platforma online administrata de Romtelecom si dezvoltata de Deutsche Telekom, pe modelul magazinului online similar apartinand operatorului german. Acestea sunt garantii care ne ofera o sansa semnificativa de a convinge clientii.

Ca un brand nou pe piata de comert online, www.clickshop.ro este inca la stadiul de experiment din perspectiva clientilor. in aceste prime luni de existenta, incercam sa educam publicul, sa ii castigam increderea. Dureaza putin pana se vor obisnui cu ideea – iar traficul constant este o dovada clara de interes.

Alina Cazacu – Portofolio Manager www.clickshop.ro, Business Development Department

re:Fresh: Ce cota de piata spera sa obtina clickshop.ro intr-un an de zile?

Nu putem face publice planurile si estimarile noastre, dar va putem spune cu certitudine ca intentionam sa devenim un jucator semnificativ pe piata de comert online cu o cota de piata relevanta.

Alina Cazacu – Portofolio Manager www.clickshop.ro, Business Development Department

re:Fresh: Ce procent din vanzari a fost “bugetat” prin 2parale.ro?

Aceasta este o informatie confidentiala.

Ce va putem spune este ca www.cliskhop.ro este incantat sa colaboreze cu 2parale, care si-a demonstrat seriozitatea in facilitarea comertului online. Asadar, suntem increzazori ca aceasta colaborare va contribui la succesul nostru pe piata romaneasca de comert online.

Olaf Lausen, General Manager, Business Development Department, Romtelecom

re:Fresh: Catre ce alte proiecte se mai “uita” Romtelecom?

Nu va putem spune care sunt planurile noastre concrete, dar merita sa fiti cu ochii pe noi 🙂

Olaf Lausen, General Manager, Business Development Department, Romtelecom

Note de subsol:
1. Olaf Lausen – General Manager, Business Development Department, Romtelecom. LinkedIn
2. Alina Cazacu – Portofolio Manager www.clickshop.ro, Business Development Department, Romtelecom. LinkedIn | Blog | Twitter

Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments