Posted By Costin

monden.info devine urban.ro


monden.info, cel mai popular blog de muzica din Romania, sarbatoreste 4 ani de prezenta online printr-o noua identitate: urban.ro. Scopul acestui rebranding este acela de a pozitiona proiectul ca site de goingout, pastrand insa accentul pe muzica.

Noul site aduce schimbari atat la nivel de identitate cat si la nivel editorial. urban.ro continua directia inceputa de monden.info, insa dezvolta si rubrici noi precum cea de Lifestyle si cea de Evenimente. Andreea Inankur, fashion editor alomoda.ro, va analiza ultimele tendinte in materie de moda, iar Razvan Giula va prezenta cele mai importante evenimente pe plan local si national.

Sunt sigur ca Urban.ro va deveni un punct de reper pe zona de goingout pentru ca echipa redactionala care a facut o treaba atat de buna pe Monden.info aducandu-l pe primele locuri la categoria siteuri de muzica, va aplica aceeasi reteta de succes si pentru celalalte categorii de continut (filme, evenimente, lifestyle).

Matei Garici, project manager urban.ro

Alaturi de alte cateva proiecte, printre care si dietetik.ro, eBucataria.ro si hotcity.ro, urban.ro este detinut de Orlando Nicoara, general manager Mediafax Group, acesta declarand pentru refresh.ro ca monden.info nu a fost niciodata un blog de mondenitati si ca s-a diversificat in ceea ce priveste continutul, devenind astfel un site care trateaza mai multe domenii pentru petrecerea timpului liber.

Declaratiile, pe larg.

re:Fresh: In 2008 Monden.Info castiga titlul de “primul blog vandut din .ro”. Cum a evoluat proiectul pana in prezent?

Nu cred ca a fost primul blog vandut din .ro, buzz-ul a aparut datorita persoanelor implicate, a vandut Bobby Voicu, am cumparat eu, precum si a sumei de vanzare, intre 30 si 50,000 euro adica 40,000 euro. Intre timp ne-am diversificat, am ramas un blog de muzica cu picaturi de cinema si incercari timide pe alte domenii conexe “urbanului”.

re:Fresh: De ce urbanul castiga teren in defavoarea mondenului?

Pentru ca monden.info nu a fost niciodata un blog de mondenitati, am avut in cap de la inceput schimbarea numelui si directia “urbana”, insa, din varii motive, nu am reusit sa fac aceasta schimbare.

re:Fresh: Ce aduce Urban.ro nou/inovator pentru advertiseri?

Nu mai suntem un blog, suntem un site care trateaza mai multe domenii pentru petrecerea timpului liber. Ramanem insa un site ce are ca tema principala muzica, dar care le-a facut loc si celorlalte rubrici. (unde “facut loc” = apar acum ca sectiuni separate)

re:Fresh: Odata cu noua identitate, vor interveni schimbari si pe partea editoriala?

Doar in ceea ce priveste aparitia sectiunilor noi/articole, in rest pastram directia din ultimii ani, cu accent pe muzica.

re:Fresh: La cati bani l-ai evalua acum?

Nu e de vanzare :). Mi-e greu sa-l evaluez in acest moment, sper ca peste un an-doi sa valoreze de cateva ori investitia in el de pana acum.

Note de subsol:
* foto businessmagazin.ro
1. Andreea Inankur – fashion editor, stilist & blogger de moda.
2. Razvan Giula – redactor monden.info
3. Matei Garici – Project Manager @ Apropo.ro Sites Group. Twitter | LinkedIn | Blog
4. Orlando Nicoara – Director General Mediafax Group. Blog | LinkedIn | Twitter

Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments