Posted By Costin

#refinantare, dupa 2 saptamani de la lansarea campaniei pe bloguri


Fara niciun alt precedent in blogosfera romaneasca, in perioada 6 iunie – 5 iulie 2011, BCR a deschis una dintre campaniile companiei (pentru produsul de refinantare al bancii) catre blogosfera romaneasca, targetand in principal bloggerii incepatori.

Dupa primele doua saptamani rezultatele arata interesul a 178 de bloggeri, dintre care 107 s-au inscris in campanie generand 180 de articole ce insumeaza peste 500.000 de afisari pe zi, hastagul #refinantare pe Twitter mentinandu-se constant in top 5 hashtaguri din Romania, in aproape toate zilele in care s-a desfasurat campania.

Au cerut informații despre campanie 178 de bloggeri. Până duminică seara aveam 107 bloggeri care s-au înscris în campanie.

Au fost scrise 180 de posturi de către bloggeri, ale căror bloguri însumează 500.000 de afișări pe zi.

Pe twitter s-au înregistrat 1854 de mesaje, htagul #refinantare menținându-se constant în top 5 htaguri în aproape toate zilele în care s-a desfășurat campania. Iar ca bucătărie internă, am schimbat cam 750 de mailuri cu bloggerii înscriși (aici considerăm un newsletter trimis ca un singur mail).

Cristian China-Birta, Managing director Popular Media Grup SRL

Intrebarea Pentru 1500 de euro, tu cum ai vedea o campanie pentru produsul de refinantare de la BCR? este inca valabila, premiile (1500 de euro (locul 1), 2 iPad-uri de 16Gb (locul 2) si 8 telefoane HTC pentru urmatorii participanti, clasati pe locul 3) asemenea.

Bloggerii care vor sa participe la aceasta vor trebui sa-si anunte intentia de participare la contact at blogalinitiative.ro. In urma intentiei de participare, acestia vor primi un brief despre produsul de refinantare de la BCR si obiectivele pe care le urmareste compania prin aceasta campanie.

Daca se decide sa participe, acesta va trebui sa scrie pe blog parerea sa despre produsul BCR si despre modul in care crede ca acest produs ar putea fi promovat, implicarea participantilor fiind punctata atat cantitativ (numar de articole, comentarii, mentiuni pe Twitter si Facebook), insa si calitativ, proces in care se va urmari creativitatea bloggerului.

Produsul de refinantare de la BCR are ca beneficii costuri de transfer zero (taxe notariale suportate de banca), comision analiza zero, asigurarea imobilului gratuit, in functie de tipul creditului si posibilitatea de a mandata banca sa efectueze o serie de operatiuni de preluare a creditului de la banca finantatoare in numele clientului: acord de grevare cu alte sarcini.

Note de subsol:
1. Cristian China-Birta – Managing director Popular Media Grup SRL. LinkedIn | Blog | Twitter

Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments