Posted By Ioana

Grand Spoof 2011 – competitia celor care stiu sa parodieze reclame


Sunteti creativi, cu simtul umorului si pusi la curent cu ultimele reclame romanesti si internationale? Daca va regasiti in descriere nu ezitati sa va inscrieti la editia a cincea a singurei competitii de parodiat reclame – Grand Spoof 2011, pana pe 2 august, la ora 23:59 [fix:)].

Concurentii pot intra in competitie daca isi depun cererile pe platforma GrandSpoof2011. Spoof-urile trebuie sa fie originale fara sa depaseasca 90 de secunde. De asemenea, platforma este deschisa si publicului larg, pentru a putea vota lucrarile favorite.

Editia de anul acesta se desfasoara sub sloganul JOE „Indrazneste sa-ti faci pauza publicitara cum vrei tu!” si face parte din seria de actiuni dezvoltate in cadrul unicului festival de publicitate neconventionala, AdFel.

Jurizarea va avea loc in perioada 3 – 9 august 2011 si va fi realizata de Serban Alexandrescu, managing partner Headvertising; Liviu David, creative director Next Advertising; Claudiu Dobrita, creative director DRAFT FCB; Ana Militaru, redactor-sef IQads si Costin Radu – Managing Partner The Geeks.

Cele mai bune doua parodii inscrise in competitie vor fi recompensate cu 3.000 de lei, premiul oferit de juriul profesionist, si cu 2.000 de lei, in cazul premiului acordat in urma votului online.

Pe langa cele 2 premii, realizatorii primelor 10 scurtmetraje, conform votului profesionistilor si al publicului larg, isi vor putea vedea creatiile proiectate in prima zi la festivalul de publicitate neconvetionala ADfel.


View Comments