Posted By Costin

Neogen S.A. a incasat 1.8M euro in 2011 doar din BestJobs, iar neogen.ro va oferi utilizatorilor oferte colective



(Calin Fusu)

Weekend-ul acesta a avut loc cea de-a VI-a editie a Blogaria, eveniment organizat de catre Neogen in fiecare vara impreuna cu bloggeri si jurnalisti deopotriva, in Bulgaria. Cea de-a doua zi i-a adus in fata invitatiilor pe Calin Fusu, director general Neogen S.A., si Carmen Cristache, director de vanzari Zumzi, cu prezentari si cifre in ceea ce priveste evolutia produselor Neogen.

BestJobs a incasat in primele 7 luni din 2011 nici mai mult nici mai putin de 1.800.000 euro, in ideea in care anul trecut, la Blogaria 5, Calin Fusu a declarat faptul ca BestJobs incasase in primele 5 luni ale anului 1.200.000 euro pe tot grupul, in timp ce doar 0.7 milioane de euro erau din BestJobs.

Cresterea veniturilor s-a datorat in principal cresterii preturilor. In alta ordine de idei, Bestjobs a inceput de ceva vreme sa capuseze reteaua sociala Facebook, oferind utilizatorilor cateva informatii in plus, precum legatura dintre prietenii de pe Facebook si companiile listate pe site-ul de locuri de munca.

Anul acesta, Neogen tinteste 3,000,000 de euro doar din BestJobs, in comparatie cu anul trecut cand directorul general Neogen S.A., Calin Fusu prezenta formatia 3-2-1 pe intreaga companie astfel: 3M euro provenind din incasari, 2M euro cheltuielile, iar 1M profit.

Zumzi.ro, unul dintre primele grupoane romanesti, prezent de astfel in 4 tari deja, a bifat astazi doua lucruri: a) faptul ca incasarile le-a depasit pe cele de la BestJobs, marginea fiind insa undeva pe la 0.2 – 0.3, si b) prezenta pe locul 2 in topul site-urilor de reduceri colective cu cele mai mari cifre de vanzari, calculul fiind facut cu ajutorul unui parser care a inmultit ofertele de pe site-urile de profil cu volumul semnalat pe fiecare in parte.

In topul prezentat in articolul precedent, pe primul loc se afla fundeal.ro, cu aproximativ 1.300.000 de lei incasati in ultimele 30 de zile, in timp ce gruoupon.ro se situeaza pe locul 8.

Luand in considerare cresterea zumzi.ro atat ca volum de vanzari cat si ca volum de oferte, intrebarea la care Neogen va veni cu un raspuns in perioada imediat urmatoare este “Ce facem daca vom avea intr-o zi 100 de oferte pe Zumzi?”.

Si cum magazin nu poate deveni, implicarea retelei sociale neogen.ro in randul site-urilor cu oferte colective devine inevitabila, iar pozitionarea devine urmatoarea:
1. Zumzi.ro va avea ca focus reduceri de peste 50%, se va axa pe reducerea zilei, va face o preselectie a ofertelor si va merge pe ideea de smart buying.
2. Neogen.ro va urmari volum, acceptand discount-uri si de 15-35%, utilizatorul avand posibilitatea de a alege dintr-un numar cat mai mare de oferte, conceptul de smart buying devenid out-going.

Iata si prezentarea Zumzi, de astazi.

Note de subsol:
1.Calin Fusu – Director General, Neogen SA. LinkedIn | Blog | Twitter
2. Carmen Cristache – director de vanzari Zumzi.

Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments