Posted By Costin

65% dintre romani considera comunicarea prin reclamele online mai potrivita pentru a interactiona cu ei


Conform unul studiu Gfk pentru IQads, televiziunea ramane in continuare suportul media cel mai frecvent utilizat in campaniile publicitare, 73% dintre consumatorii din mediul urban utilizatori de Internet din Romania sunt de parere ca o marca ar trebui sa comunice cu ei prin intermediul acestui canal.

Al doilea mediu prin care respondentii considera ca o marca ar trebui sa comunice cu consumatorii sunt panourile stradale (67%). Acestea sunt considerate mult mai potrivite de catre persoanele „in miscare”, mai precis tinerii intre 15 si 17 de ani.

Urmeaza, in ordinea preferintelor, reclamele din ziare/reviste (60%), reclamele de pe fluturasi/brosuri publicitare (57%), reclamele de pe internet (56%) si reclamele de la radio (44%). Deoarece persoanele cu educatie superioara isi petrec mai mult timp pe internet, acestea considera comunicarea prin reclamele online mai potrivita pentru a interacţiona cu ei (65%), comparativ cu alti consumatori.

In general, reclamele din ziare/reviste, leaflet-uri/brosuri publicitare, de pe internet sau de la radio sunt considerate informative. Totusi, consumatorii simt ca mai mult li se adreseaza reclamele de pe internet (55%) si din broşurile publicitare (52%), care sunt implicit mai utile pentru ei si îi determina in mai mare masura sa cumpere anumite produse sau servicii.


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments