Posted By Costin

Bani din blog: Este blogul meu un produs in care brandurile/agentiile ar fi dispuse sa bage bani?


Despre bani din blog se vorbeste de cand blogosfera. Bloggerii mici se intreaba pe la colturi cat timp vor mai vedea aceiasi bloggeri implicati in campanii, ori testand ultimele masini si gadget-uri de pe piata, chiar si inaintea presei :-).

Bloggerii mari se intreaba pe la evenimente cand va veni urmatorul “val” de bloggeri, concluzia fiind de multe ori ca nu are cine sa scrie, in ciuda faptului ca sunt 30.000 de bloguri active in Romania (statistica zelist.ro, pe ultimele 30 de zile).

Intrebarea pe care mi-ar placea sa o aiba mereu in minte bloggerii care vor sa faca bani sunt de fapt 2:
1. Este blogul meu un produs in care brandurile/agentiile ar fi dispuse sa bage bani?
2. Pot sa vand (de unul singur) o campanie unui brand de macar 100 de euro? Dar de 500? Dar de 1000?

Mai am doua, bonus, caci sunt incapatanat si le tot repet pe unde apuc:
1. Scriu pe blog in fiecare zi?
2. Am o strategie de continut?

Restul e pro-blogging. Si o prezentare de 10 minute la Webstock 2011.


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments