Posted By Costin

Radioul isi semneaza condamnarea la moarte? (dilema Kiss FM si Magic FM)


Asteptand cuminte, in coltul meu, moartea presei scrise, am o dilema apropo de posturile radio, intreprinderi pe care trusturile le mai tin probabil doar pentru pastrarea frecventelor. Si cum nu stiu la altii cum sta situatia, ma refer doar la Magic FM (il ascult frecvent in Bucuresti) si Kiss FM (l-am ascultat week-end-ul acesta pe Valea Prahovei, in test drive-ul cu Alfa Romeo Giulietta).

Si ma intreb: Cat de mult ajuta postul de radio anunturile de forma “60 de minute de muzica fara publicitate”? Ma gandesc ca e ca si cum eu as declara public ca “luna aceasta nu veti vedea niciun banner pe refresh.ro. Si niciun advertorial!”.

Pe langa faptul ca arunc toate campaniile intr-o lumina proasta, nu e ca si cum as declara ca bannerul evomag.ro din sidebar l-am pus impotriva vointei mele, tarat fiind intr-un iures capitalist pe care, de fapt, il detest din tot sufletul?

Nu e ca si cum as spune ca nu mi-a facut nicio placere sa zbor cu balonul Orange? Ca despre produsele Dove (pe care, btw, le folosesc si astazi) am scris intr-un ton pozitiv doar pentru a da bine in fata brandului pentru a mai ciupi o campanie si data viitoare, iar voi, cititorii, stiti prea bine cum sta treaba?


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments