Posted By Costin

Un proiect de suflet pentru Radu Ceuca


Dragi colaboratori,

Cu mare placere va anuntam ca Uniunea Artiştilor Plastici din România ( UAP ) lansează astăzi concursul naţional destinat tuturor artiştilor locali, care sunt invitaţi pe această cale să creeze noua identitate vizuală şi sloganul Uniunii. Propunerile cele mai bune vor fi alese de un juriu format din artişti şi specialişti în branding şi comunicare.

Brieful de creaţie, însoţit de un document complet despre UAP – istoric, misiune, valori de-a lungul timpului, ancorare în prezent, precum şi viziune pentru viitor, este deja postat pe blogul concursului – http://redesenand-uap.tumblr.com, unde toţi cei interesaţi vor putea urmări în timp real evoluţia proiectului, având acces la toate lucrările participante. Informaţii la zi vor fi difuzate şi pe pagina de Facebook a organizaţiei – Uniunea Artiştilor Plastici.

Din juriu vor face parte Dinu Dumbrăviceanu (Șef Catedră Design Bucureşti), Rodica Alamoreanu – (Conf. Univ. Dr. Universitatea de Arte Cluj), Magda Sficlea (Șef Catedră Design Iaşi), Eliza Rogalski (CEO Tempo), Bogdan Naumovici (Managing Partner 23), Ştefan Liuţe (Co-founder, Strategy Director Grapefruit) şi Cătălin Dobre (Group Creative Director McCann Erickson). Mai multe informații despre membrii juriului pe http://redesenand-uap.tumblr.com.

Termenul limită de predare a lucrărilor candidaţilor este 23 septembrie anul curent, iar jurizarea va avea loc după 26 septembrie, timp în care veţi putea vizualiza online lucrările depuse pe blogul concursului. Lucrarea finalistă va fi aleasă pe baza punctajului juriului şi în urma unei deliberări a comisiei până la data de 5 octombrie. Propunerile pot fi trimise la adresa [email protected]

Acest concurs naţional va fi urmat de o serie de proiecte prin care UAP va continua să-şi afirme deschiderea tot mai accentuată către publicul tânăr şi să se repoziţioneze astfel în peisajul cultural actual, pornind de la valorile sale tradiţionale: creativitate, spirit inovator, autenticitate, manifestare naţională unitară.

Prin acest demers, UAP doreşte să redevină o importantă platformă de comunicare în spaţiul social şi cultural actual din ce în ce mai dinamic, datorită implicării sale atât în producerea şi promovarea de artă contemporană, cât şi în formarea, educarea şi dezvoltarea gustului publicului pentru fenomenul vizual contemporan. În egală măsură, UAP îşi păstrează componenţa socială – aceea de promovare şi apărare a drepturilor artiştilor.

Uite si brief-ul. Microsoft fu prea mare, Pepsi Refresh avea acoperire internationala, insa Uniunea Artistilor Plastici din Romania e aproape de tine. Cu mult mai aproape, cred, decat refresh.ro. 🙂


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments