Posted By Ioana

Vola.ro: Turismul online castiga si in vreme de criza


Vola.ro anunta ca in prima jumatate a anului a avut o cifra de afaceri de peste 28 milioane de lei, de trei ori mai mult decat in aceiasi perioada din 2010, iar cresterea se datoreaza dezvoltarii platformei tehnologice performante si a investitiilor continue in marketing.

vola.ro

2011 se preconizeaza a fi cel mai frumos an din istoria Vola.ro. Cand ne-am lansat in primavara anului 2007, scopul nostru a fost de a deveni liderul pietei de online travel, o piata nascenta in Romania. Ne-am indeplinit acest obiectiv si continuam sa investim in platforma tehnologica si in marketing pentru a transforma Vola.ro intr-unul din cei mai mari jucatori de pe piata de turism din Romania“, a declarat Daniel Truica, fondator si Managing Partner al Vola.ro.

In doar sase luni Vola.ro a vandut peste 30.000 bilete de avion, cele mai vandute destinatii fiind Madrid, Barcelona, Londra, Roma si Paris. Cele mai vandute destinatii externe pentru litoral au fost Grecia, Turcia si Spania, iar cele mai vizitate capitale in aceasta vara au fost Roma, Praga si Viena.

Pentru capitalele Europei, cele mai bine vandute pachete au fost cele de format city break ce includ zbor cu avionul, 3 nopti de cazare cu mic dejun, asigurare medicala si taxe. Vola.ro mai anunta ca are deja aproape 50.000 fani pe pagina oficiala de Facebook, drept urmare pregateste un nou concurs, sub forma de joc.

Jocul este realizat de Vola.ro si sustinut de Austrian Airlines, care ofera premii precum bilete de avion in Viena, genti, ghiozdane, hanorace, tricouri, rame foto digitale si machete de avion. Concursul va incepe in septembrie si va dura doua luni, iar participantii trebuie sa ghiceasca preturile biletelor de avion.


View Comments