Posted By Ioana

Moda pe Internet, liantul care ii leaga pe tinerii britanici de cei germani


Internetul mobil este mai popular printre tinerii britanici in comparatie cu cei germani, insa cand e vorba de a cumpara articole de moda, de pe site-urile online, cifrele sunt apropiate, arata noul studiu care analizeaza influenta telefoanelor mobile si a retelelor de socializare asupra modului in care tinerii cumpara si aleg marcile produselor.

Studiul, comandat de MasterCard si realizat de InSites Consulting, a analizat obiceiurile la cumparaturi pentru aproximativ 1.200 de tineri, cu varste cuprinse între 18-30 de ani, din Marea Britanie si Germania, pe tot parcursul lunii august.

Rezultatele arata ca 62% dintre tinerii din Marea Britanie isi folosesc telefonul mobil pentru a intra pe internet, in timp ce doar 34% dintre cei din Germania fac asta. Tot britanicii sunt cei care prefera sa cumpere produse de pe Internet, adica 30%, in timp ce doar 15% dintre tinerii germani fac asta.

Totusi, atunci cand vine vorba de articole de moda, cifrele sunt asemanatoare in ambele tari: 20% dintre tinerii din Germania si 28% dintre tinerii din Marea Britanie au spus ca achizitioneaza in mod frecvent astfel de produse de pe Internet.

Tinerii britanici folosesc Internetul de pe telefonul mobil ca sa compare preturile sau impartasesc prietenilor pe Facebook sau Foursquare informatii despre produse sau locurile in care se afla.

„Telefonul mobil este instrumentul-cheie prin care acest grup demografic interactioneaza cu lumea, indiferent ca este vorba despre pastrarea legaturii cu prietenii, organizarea vietii si a cumparaturilor sau gasirea unor informatii. Studiul MasterCard va ajuta comerciantii sa inteleaga modul in care tinerii folosesc telefoanele mobile – nu doar pentru cumparaturi, dar si pentru construirea unei relatii cu brandul, loializare si crearea unei surse de informatii”, a declarat Elizabeth Wolgemuth, Group Head, Global Merchant Marketing, in cadrul MasterCard Worldwide.

Cat despre informatiile pe care doresc sa le primeasca pe telefonul mobil tinerii isi doresc sa stie despre reduceri, oferte speciale pentru utilizatorii de smartphone si informatii in magazine, prin scanarea codurilor de bare.


View Comments
There are currently no comments.