Posted By Costin

Nevoia consumatorului de stiri online vs. nevoia publisherilor


Intotdeauna m-am intrebat, chiar si in anii in care am muncit pentru ProTV, care e raportul corect dintre nevoia cititorului de a afla fiecare detaliu al unui eveniment si nevoia publisher-ului de a oferi cititorului fiecare detaliu, din dorinta de a-si creste audienta, respectiv incasarile?

Pentru ca, de cele mai multe ori, impresia mea e ca doar publisher-ul poate schimba ceva. Poate face diferenta. Poate dicta tonul si directia unui mesaj, ale unei stiri, ori eveniment. Asta e jobul lui. Aici ar trebui sa experimenteze si sa caute directia potrivita.

Iar ca publisher iti pui de multe ori intrebarea asta la inceput, din dorinta de a avea produse premium, insa, in cele din urma, ajungi sa-ti dai seama ca si audienta cu venituri peste medie si studii superioare e posibil sa fie interesata de o fotografie cu Steve jobs rupt in gura de citostatice.

Ajungi sa vrei market share si apreciezi mai mult cantitatea si titlurile, in detrimentul calitatii. Oarecum crud, insa aceasta este realitatea.

Si totusi.


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments
There are currently no comments.