Partea buna a intreruperii furnizarii serviciilor BlackBerry


Probabil ca toata lumea conectata la stirile din telecomunicatii a aflat ca saptamana trecuta de marti pana joi o buna parte (spre 40 de milioane) din utilizatorii serviciilor de mesagerie si email BlackBerry nu au avut acces la ele.

Dincolo de neplacerile cauzate dependentilor de email, exista si o consecinta pozitiva (nu la noi, ci in EAU): “The roads became much safer when BlackBerry stopped working.” este o declaratie a unui oficial din Dubai, care confirma ca indisponibilitatea serviciilor BlackBerry a scazut numarul accidentelor cu 20% in Dubai si 40% in Abu Dhabi. Un articol detaliat pe acesta tema gasiti pe The National.

Ca o remarca personala, nu am fost niciodata adeptul activarii serviciilor de tip push email, deoarece impactul lor asupra productivitatii este negativ. Un astfel de serviciu te intrerupe nu doar prin notificarile pe care ti le anunta, cat prin crearea unui prost obicei de a verifica non stop mesajele email. Email-ul nu presupune un grad de urgenta ridicat, prin urmare, este mult mai eficient sa verificam mesajele doar de cateva ori pe zi.


Dan Virtopeanu | Antreprenor Profil LinkedIn | Twitter | Blog personal

View Comments