Posted By Costin

wall-street.ro a fost relansat


Joi, 17 noiembrie 2011, portalul de business wall-street.ro a fost relansat, prilej pentru un nou articol marca Seceleanu, penultimul fiind la aproape 2 ani de zile de la lansare (21 ianuarie 2005), in data de 21 noiembrie 2006, odata cu relansarea 2.0. 🙂

Traiam intr-o economie in care totul este schimbat si nimic nu mai este sigur. Este o noua economie. S-au implinit trei ani de la caderea Lehman Brothers si in care totul s-a schimbat, probabil definitiv. Pe vremuri auzeam de prieteni ca isi schimba in fiecare an jobul, acum avem prieteni care cauta de un an si nu isi gasesc un loc de munca. Nu mai avem cele mai noi telefoane (exceptand nebunia iPhone 4, cu S sau fara) si nici nu mai luam credite cu buletinul pentru cel mai nou tip de televizor, care e cu LED si “stie” Youtube si Facebook.

In vocabularul din noua economie au reintrat, profund si dureros, expresii ca “eficienta”, “atentie la costuri”, “crestere sanatoasa”. Intotdeauna au fost prezente, dar parca mai degraba populist decat reale cu adevarat. In teorie, lucrurile de mai sus nu sunt noi. Sunt idei de bun simt pe care teoria economica le-a studiat de sute de ani. Numai ca, exact ca in viata, nu facem tot timpul ce ne invata batranii – si acum trebuie sa reinventam roata si, o data cu ea, sa ne reinventam si pe noi. Sa incepem sa facem lucrurile din nou bine, cu atentie.

Informatia, datorita internetului, este mult mai accesibila. Daca in 2004 cititorii erau obisnuiti sa intre dimineata pentru a citi stirile, la cafea – urmand sa revina abia dimineata urmatoare pentru a se informa din nou, astazi poate publicatiile isi actualizeaza fluxurile de stiri la foc continuu. In 2011 ziarele, fie ele financiare sau nu, se citesc din ce in ce mai putin – ajungand sa ofere gratuit iPad-uri in goana disperata dupa abonati.

Mihai Seceleanu, Managing Partner al InternetCorp

wall-street.ro a raportat anul acesta o medie lunara de peste 696.000 de vizitatori unici. Succes!

Note de subsol:
1. Mihai Seceleanu – Managing Partner Internet Corp. Blog | LinkedIn

Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments