Posted By Costin

Despre piata de publicitate online in 2012


Dragos Stanca, 39% Publyo, 91% Q2M: De cativa ani incoace, online-ul tot «explodeaza». Sper sa prind in viata acel an, al «exploziei». Din pacate, piata va creste ca volum insa nu va creste ca bani investiti, in 2012. Se va cumpara acelasi lucru, poate mai mult, cu bani mai putini. 2012 va fi un an greu. Probabil nu ultimul de acest fel. Cei buni, printre care sper ca ne vom numara, se vor remarca insa chiar si in conditiile acestea. Sau, poate, tocmai din acest motiv un an greu poate fi si o oportunitate.

Mihai Seceleanu, manager InternetCorp: Daca nu apar “probleme semnificative legate de zona euro”, anul 2012 va fi similar cu 2011 in ceea ce priveste evolutia online-ului romanesc. “Respectiv, in cazul nostru, o usoara crestere intr-o piata care scade usor.

Ioana Anescu, director executiv IAB Romania: 2012 nu va fi mult diferit fata de 2011 in ceea ce priveste evolutia publicitatii online. “Probabil ca va mentine acelasi trend inregistrat in ultimii ani, mai precaut in prima parte a anului urmand o oarecare relaxare in a doua jumatate, in lunile de final”.

Clement Nicolaescu, director executiv ArboInteractive: Noi, la Goldbach Audience (actionarul ArboMedia este grupul elvetian Goldbach Group – n.r.), desi nu suntem pesimisti cu privire la 2012, nu putem sa ne consideram nici foarte optimisti din punctul de vedere al cresterii volumului de bani cheltuiti in comunicarea online. Privim anul 2012 cu o anumita rezervare si realism. Adica suntem gata de munca.

Sursa: WS – Vom prinde EXPLOZIA online-ului? Primele declaratii ale “greilor” despre 2012


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments
There are currently no comments.