Posted By Ioana

Doar 11% dintre internautii romani nu sunt… “hateri” :-)


Mediul online se dovedeste a fi propice romanilor pesimisti care au mai mult curaj sa isi exprime punctele de vedere negative, fapt care influenteaza decizia de cumparare a peste 50% dintre romani. Daca in conversatia fata in fata suntem mai putin predispusi sa criticam unele lucruri, in mediul online majoritatea suntem mult mai acizi, arata un studiu realizat de GfK.

Pentru asta cel mai adesea romanii folosesc messengerul, e-mailul, forumurile si retelele de socializare. Doar 11% dintre respondenti au marturisit ca nu au criticat niciodata un produs, insa cei care au facut-o au reusit sa influenteze pe cei din jur.

Studiul mai arata ca recomandarile venite din partea prietenilor, rudelor sau colegilor influenteaza in mare sau foarte mare masura decizia de cumparare a peste 50% dintre romani pentru serviciile de sanatate, produse electronice, computere si tehnologie (TV, calculator personal, telefon mobil, aparat foto, etc) si intr-o mai mica masura pentru produse/serviciile de economisire sau investitii.


View Comments