Posted By Costin

Brainient: 50k euro + $800k + $1.8M


Emi Gal

Brainient, compania si solutia de publicitate in video pentru care Emi Gal a reusit sa stranga 50.000 de euro (Seedcamp Week), apoi 800.000 de dolari in septembrie 2010, a anuntat o noua investitie in valoare de 1.8 milioane dolari.

Intreaga poveste o are Techcrunch Europe, care aminteste si de faptul ca pana in acest moment Brainient a lucrat cu branduri precum Samsung, Volvo, Canon, GetTheLabel si GlassesDirect.

Note de subsol:
1. Emi Gal – CEO Brainient. Blog | LinkedIn | Twitter

Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments