Posted By Costin

Gfk Romania: Internetul si decizia de cumparare


Studii online

Conform “Internetul si decizia de cumparare”, cel mai recent studiu efectuat de catre Gfk Romania pe un panel de 700 de respondenti reprezentativ pentru utilizatorul de Internet din mediul urban din Romania, 18-54 ani, 84% dintre utilizatorii romani de internet au luat in considerare pentru cumparare alte marci decat cele pe care le aveau initial in minte dupa ce au cautat informatii online.

Mai mult decat atat, 57% au si cumparat alte marci decat cele la care se gandisera initial după ce au cautat informatii pe Internet, tendinta fiind mai accentuata in cazul barbatilor (62%), a persoanelor intre 25 si 34 ani (63%), cu educatie superioara (65%) si a celor din Bucuresti (70%). Altfel spus, am putea enumera comoditatea si superficialitatea (in primele 2 cazuri) si timpul redus pe care il au la dispozitie persoanele din celelalte 2 categorii. Corect?


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments