Posted By Auras

Cateva reguli pentru Facebook Pages Cover Photos


De la data de 30 martie 2012 toate paginile de Facebook vor trece la un nou design (cover photos + timeline), asa ca m-am gandit ca ar fi util sa stiti cateva reguli de utilizare pentru “cover photos”:

Nu aveti voie sa puneti informatii comerciale. Nimic despre pret, oferte speciale sau discounturi. Stiu, pare absurb, mai ales in conditiile in care optiunea de “default landing-page” va disparea.
Datele de contact (site, email, telefon, adresa fizica) sau alte informatii pot fi afisate doar in sectiunea de “About”
Fara referiri, detalii grafice sau sugestii de actiuni de tipul “Like”, “Share” sau “Comment”
Fara orice alta actiune de tip “Call to action”, “Spune prietenilor” sau “Trimite mai departe”
Fara imagini pentru care nu aveti drepturi de autor, trucate sau care induc utilizatorii in eroare

Caseta tehnica:

Cover photos:  dimensiunea/recomandata este de 851 x 315 px
Poza de profil: 180×180 px
Latimea recomandata pt noile aplicatii: 810 px. Vechea latime a aplicatiilor: 520px. Aplicatiile “vechi” vor putea fi accesate in continuare, la dimensiunea originala. Poti afisa maxim 12 tab-uri de aplicatii in header-ul noii pagini.

Sursa

 


View Comments