Posted By Invitat

Cum trebuie sa foloseasca brandurile Pinterest? 5 exemple de succes


Articol trimis de Camelia Bulea – Online Marketing Specialist
Blog | Facebook | LinkedIn

scrie si tu pe refresh.ro –

Pinterest a luat amploare ca un spatiu online unde oamenii pot impartasi interese, hobby-uri si preferinte sub forma imaginilor. Se pare insa ca si brand-urile incep sa fie tot mai prezente pe Pinterest, nu doar pentru ca se pot promova gratuit prin intermediul unui nou site social, dar si pentru ca Pinterest este canalul perfect de impulsionare a achizitiei. In special, brand-urile din industria retail sunt cele mai prezente pe Pinterest.

Un infographic al celor de la Monetate arata ca Pinterest este site-ul social care genereaza cel mai mult trafic pe site-urile utilizatorilor sai. Astfel, traficul de referinta de pe Pinterest pe site-urile a cinci branduri de retail a fost de 4 ori mai mare in perioada Iulie-Decembrie 2011.

Chiar daca esti deja prezent pe Pinterest sau este doar un plan viitor, te invit sa vedem exemplele a 5 dintre cele mai de succes branduri internationale pe Pinterest.

1. Mashable – Site de stiri online din domeniul social media

Nu cred ca exista un specialist de marketing care sa nu fi auzit de Mashable si sa citeasca articole de pe acest site. Mashable are un succes enorm pe site-urile sociale si nu putea lipsi de pe Pinterest.

Multimea de stiri de pe acest site este prezenta acum, sub o forma mai vizuala, si pe contul lor de Pinterest. Pana la aceasta data, pagina lor de Pinterest numara 17.000 de followers si 290 de pin-uri ceea ce indica o activitate intensa!

2. Etsy – Magazin online cu produse handmade si vintage

Am descoperit magazinul online Etsy anul trecut si mi-au placut la nebunie produsele comercializate pe acest site. Pentru ca site-ul Etsy este foarte vizual si contine in principal imagini, ma asteptam sa fie printre cele mai de succes pagini pe Pinterest: are peste 60.500 followers, aproape 1000 de pins si 30 de boards.

3. Whole Foods – Produse naturale bio si retete

Cele 28 de board-uri pe care Whole Foods le-a creat pe Pinterest sunt dedicate mancarurilor care inspira. Astfel, paginade Pinterest a Whole Foods contine board-uri ca: seasonal cooking, in love woth love sau food as art.

4. Econsultancy – Comunitate de specialisti din marketing si ecommerce

Data fiind industria in care activeaza Econsultancy, nu ma asteptam ca pagina lor de Pinterest sa fie atat de vizuala si colorata! Dar cele 6 boards, foarte sugestiv create, si pin-urile create dau dovada de creativitate si originalitate in promovarea pe unul din cele mai noi site-uri sociale. Desi este pe Pinterest doar de o saptamana, Econsultancy a reusit sa creeze o pagina de brand atractiva: majoritatea board-urilor sale au in parte circa 100 de followers.

5. West elm – Companie ce comercializeaza mobila si produse cu design atragator pentru casa

Pagina de Pinterest a West Elm foloseste imaginea pentru a te inspira si a te ajuta sa gasesti cel mai potrivit mobilier pentru casa ta. Compania ofera inspiratie sub forma unor trenduri specifice cum ar fi dungi, stiluri internationale sau alte patternuri si culori. Clientii pot vizualiza foarte usor modelele si culorile care li se potrivesc, putand sa achizitioneze foarte rapid produsele care le plac depe site-ul companiei.


View Comments